לרשת מיינור שמונה מותגי מלונאות, ובהם בתי מלון ואתרי נופש מעוצבים באופן מוקפד, שפונים לסוגים של תיירים – מרמת יוקרה ועד טווח מחירים ממוצע
רשת המלונאות הבינלאומית מיינור (Minor), המפעילה 530 בתי מלון ואתרי נופש ב-56 מדינות באסיה, המזרח התיכון, אירופה, אמריקה ואפריקה, מינתה לאחרונה את חברת "טרנובה" שיווק וייעוץ תיירות כנציגתה בישראל. לרשת מיינור שמונה מותגי מלונאות, ובהם בתי מלון ואתרי נופש מעוצבים באופן מוקפד, שפונים לסוגים של תיירים – מרמת יוקרה ועד mid-range.
טרנובה, שמשרדיה באזור כיכר רבין בתל אביב, תייצג את מינור בכל התחומים המסחריים; שיווק, יחסי ציבור, מכירות וייעוץ תוך שהיא משתמשת במומחיותה רבת השנים כמייצגת גופי תיירות עולמיים מובילים בשוק הישראלי.
במטרה להחדיר ולהכיר לשוק הישראלי את מותגי הקבוצה הפרוסים ברחבי העולם, מהאוקיינוס ההודי, אירופה, איחוד האמירויות, המזרח הרחוק ועד אמריקה. הצוות שינהל את ייצוג מינור בטרנובה יובל על ידי שרון תובל, ויכלול את גלית פלד פיק, מנהלת יחסי המסחר ו-B2B, נועה רבינוביץ מנהלת יחסי הציבור וייעוץ תקשורתי, וכן את המומחים המקצועיים של טרנובה בתחומי המדיה החברתית, MICE (קבוצות מאורגנות), יצירת תוכן, הפקת אירועים ועוד.
כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=137592