החברה השיקה במאי האחרון מערכת אוטומטית באמצעותה בקליק אחד ניתן להגיש בקשה להחזר כספי במקרה של ביטול טיסה
חברת וויזאייר (Wizz Air), מציגה נתונים שמאחורי מערכת ההחזרים הכספיים האוטומטית שלה, וחושפת כי 95% מהבקשות מטופלות בתוך שבוע בלבד. וויזאייר השיקה את המערכת במאי האחרון במטרה להתמודד עם המספר חסר התקדים של ביטולים שנוצרו כתוצאה מהגבלות הקורונה.
תהליך ההחזר האוטומטי מאפשר ללקוחות שטיסתם בוטלה לבחור בין החזר אוטומטי של 120% מהמחיר המקורי בקרדיט עתידי בוויזאייר, לבין 100% החזר כספי מלא, או אפשרות להזמנת כרטיס אחר בחינם. הלקוחות מבצעים את הבקשה להחזר בקלות בעזרת קליק אחד בתוך החשבון שלהם באתר וויזאייר, או באמצעות הלינק שקיבלו במייל לאחר שביצעו הזמנה.
כמו כן, וויזאייר מעודדת את לקוחותיה להזמין כרטיסים דרך אתר החברה או באפליקציית Wizz, כך שתהליך ההחזר הכספי יהיה מהיר ככל האפשר. כאשר ההזמנה נעשית דרך פלטפורמות הזמנה מקוונות אחרות, לוויזאייר אין את האפשרות להתקשר ישירות עם הלקוחות עבור אפשרות ההחזר הרלוונטית, וכתוצאה מכך תהליך הפיצוי יכול להתעכב מעט.
בנוסף, עבור טיסה ללא חששות – הנוסעים יכולים להוסיף את שירות ה-Wizz Flex לכרטיס, בעזרתו יוכלו לשנות את יעד ותאריך הטיסה שלהם כרצונם. השירות מספק הגנה נוספת על כרטיסי הטיסה של הלקוחות במיוחד בזמנים לא צפויים אלו. במסגרת ה-Wizz Flex לקוחות יכולים לבטל את הטיסה שלהם עד 3 שעות לפני ההמראה ללא קנס כספי ולקבל 100% החזר מיידי בגובה המחיר המקורי בקרדיט של וויזאייר.
זוסה פוס (Zsuzsa Poos), מנהל שירות הלקוחות והמכירות בוויזאייר: "אנו מחויבים להציע ללקוחות את החוויה המושלמת, ולכן השקענו רבות כבר בתחילת הקורונה במערכת אוטומטית להחזרים כספיים, ונמשיך להשקיע בטכנולוגיה כדי לאפשר לקהל לקוחותינו לטוס בראש שקט".
כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=114461