קובי קרני, יו"ר התאחדות משרדי הנסיעות לשרת התחבורה מירי רגב: " הטיפול בנושא ההחזרים אורך כבר שלושה חודשים, ועשרות אלפי לקוחות מביעים כעס המופנה למשרדי הנסיעות"
קובי קרני, יו"ר התאחדות משרדי הנסיעות שלח היום (ב') מכתב לשרת התחבורה מירי רגב:
הנדון:: החזרים ללקוחות של חברות תעופה זרות שמחדשות פעילות מהארץ
בימים האחרונים הכריזו מספר חברות תעופה זרות על חזרתן לפעילות מישראל. אנו כמובן מברכים על בשורה זאת המסמנת, כך אנו מקווים, את תחילת התהליך של חזרה כלשהיא לשגרת תעופה בצל הקורונה.
יחד עם זאת ובמקביל, ישנן חברות תעופה זרות רבות, שאינן משיבות כספי נוסעים בגין טיסות שבוטלו. הטיפול בנושא ההחזרים מול חברות אלו אורך כבר שלושה חודשים, ועשרות אלפי לקוחות מביעים כעס, אותו לחלוטין ניתן להבין, המופנה למשרדי הנסיעות.
מן הראוי שחברות תעופה זרות שחוזרות לפעול מישראל, ידאגו להשיב ללקוחות את כספם בגין טיסות שלא בוצעו בשל התפרצות נגיף הקורונה. בד בבד כדאי ומומלץ להשית את חוקי הגנת הצרכן גם על חברות התעופה הזרות ולמנוע אפליה לרעה של חברות התעופה הישראליות הכפופות להם.
כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=107412