חברת מאסטר-מיינד מספקים שירותי קבלה על ידי תוכנת תקשורת הדומה ל"זום" באמצעות ווידאו כך שהאורח רואה את פקידת הקבלה בזמן השיחה
בימים אלו כלל בתי העסק מתחילים לחזור לעבודה ונדרשים להסתגל ל"תו הסגול", סטארט-אפ ישראלי מייתר את הצורך בפקיד קבלה ומאפשר לתת את כלל שירותי הקבלה דרך שיחת וידאו:
חברת מאסטר-מיינד (master-mind.co) מספקים שירותי קבלה באמצעות צוות של פקידות קבלה שיושבות מעבר לים, השירות מתבצע על ידי תוכנת תקשורת הדומה ל"זום" ומועבר בווידאו כך שהאורח רואה את פקידת הקבלה בזמן השיחה.
בבית המלון מותקן טאבלט שעליו אפליקציית התקשורת של מאסטר-מיינד וכאשר האורח מעוניין ליצור קשר עם פקידת הקבלה הוא רק צריך לחץ על "חייג לקבלה" ופקידת הקבלה מופיעה מולו בלייב: https://bit.ly/35vOq7d
פקידת הקבלה נותנת מענה כולל:
- ביצוע צ'ק אין: זיהוי האורח, חיוב ותשלום, מתן מפתחות/ קידוד כרטיס, מתן קוד לאינטרנט
- טיפול בתקלות אחזקה קלות כגון: אתחול הראוטר, החלפת סוללות בשלטי הטלוויזיה
- מתן אקסטרות: מפה, מגבות, סדינים, סבון ושמפו וכו..
- מידע לתייר: חנויות וסופרמרקטים פתוחים, תחבורה ציבורית, חניונים , מקומות לאכול וכו…
המערכת של מאסטר-מיינד משלבת מגע אנושי יחד עם טכנולוגיה ומציגה יתרונות רבים:
- פקידה אנושית חייכנית ששומרת על מגע אנושי נעים.
- ניתן לעבוד עם כל מערכת ניהול (PMS) : אופטימה, מיני -הוטל, או כל מערכת אחרת.
- בסיום כל התקשרות מדרג האורח את השירות הניתן מפקידת הקבלה על מנת לשמור על רמת שירות גבוהה.
- ניתן להתאים את השירות לצרכי בית המלון: היות ומלון אחד אינו זהה לאחר, בעת מילוי פרופיל משתמש כל מלון מגדר את צרכיו ובהתאם לכך ניתן המענה על ידי פקידת הקבלה.
- אין צורך בהתאמה של בית המלון למערכת: אין צורך בהחלפת מנעולים בהתמשקות לתוכנה או התקנת תוכנות נוספות, מה שמאפשר התחלת עבודה בתוך 7 ימים מרגע ההזמנה.
בנוסף ליתרונות הנ"ל המוצר של מאסטר-מיינד חוסך כ-75% מעלויות הקבלה ומאפשר לבית המלון להפעיל קבלה 24/7 ללא הכשרת צוות כאשר הציוד, הצוות והשירות מסופקים על ידי החברה.
ניתן לראות סרטון הדגמה ולהירשם לקבלת פרטים נוספים באתר החברה: master-mind.co
או במייל: [email protected]
כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=106308