החנות שהורחבה, שופצה מהיסוד ועוצבה מחדש, משתרעת כעת על שטח של כ- 680 מ"ר ומציעה לנוסעים חווית קנייה מושלמת בדומה לזו שבטרמינל 3

לאחר כ-5 חודשים מאז סגירתו, בתחילת חודש מרץ, חוזר טרמינל 1 לפעילות, ומביא עימו בשורה ענקית לציבור הטסים: חנות חדשה לג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי במתחם. החנות החדשה עברה הרחבה משמעותית, שיפוץ ועיצוב יסודי, וכעת היא יותר גדולה, יותר מגוונת, יותר חדשנית ויותר חווייתית.
החנות החדשה, אשר הוקמה בסטנדרטים בינלאומיים, מאגדת תחת קורת גג אחת, אלפי מוצרים מכל מגוון הקטגוריות של בישום וטיפוח, אלכוהול ושוקולד בכל טווחי המחירים ומשתרעת על שטח של כ- 680 מ"ר. החנות מציעה למבקרים להנות ממתחמים מושקעים ומתחמי השראה מתחלפים, המעצימים את חוויית הקניה המוכרת בחנות הדיוטי פרי בטרמינל 3. בחנות הושם דגש על חדשנות, מודרניות ונוחות מירבית לנוסעים. חלל החנות פתוח, מואר ומזמין , המאפשר תצוגה ברורה ונוחה של המוצרים, כולל הבלטת המבצעים והמחירים. בין המבצעים הרבים: רכישת 2 מוצרים מתוך תמהיל גדול של מוצרים בכל הקטגוריות ב-30$ בלבד.
הטסים יוכלו להנות ממגוון מותגים גדול יותר מכל הקטגוריות, מותגי נישה, מותגים טרנדיים לצעירים, לצד מותגים ומוצרים שנוספו לתמהיל המוצרים כדוגמת: מותגי טיפוח השיער לה בוטה, אולייר, מותגי טיפוח קוריאניים מובילים, מותגי בישום חדשים בטרמינל 1 כדוגמת ג'ו מאלון (עתיד להיכנס בקיץ 25), קיליאן, מולקולה ועוד מוצרי טיפוח/איפור מבית מאק, לנקום איב סאן לורן , שאנל ועוד.
מחלקת האלכוהול של חנות טרמינל 1 אף היא עברה מתיחה עם מותגי אלכוהול של החברות המובילות בעולם, מותגים נוספים שיתווספו בקרוב ובר מעוצב לטעימות אלכוהול. מחלקת השוקולד האהובה על כולם, עברה שדרוג משמעותי והיא כוללת ממיטב מוצרי השוקולד בארץ ובעולם ביניהם: רוגוזה, קינדר, m&m, טובלרון, מילקה, לינדט, לינדור, האריבו ועוד. בהתאמה לטרמינל 1 ולצרכי הטסים בטיסות לואו קוסט קצרות , הוגדלה מחלקת הטואלטיקה והפארם, כולל עמדה למוצרי מיני בתחומי האיפור, הטיפוח והבישום, שתציע מגוון מוצרים מוקטנים לנוחות הטסים.
כחלק מחוויית הקניה, שער הכניסה האדום והמוכר מטרמינל 3, יקדם את פני המבקרים גם בטרמינל 1, וחלונות זכוכית גדולים , יאפשרו לנוסעים להתרשם מהחלל המואר כבר מחוץ לחנות, ולהתחיל להנות מהחוויה עוד לפני הביקור בחנות.
לרשות הטסים יעמדו 28 קופות, תוספת של 8 קופות לעומת החנות הקודמת, כולל מתחם קופות זהב נפרד, שיאפשר תהליך תשלום ויעיל, במיוחד בתקופות של מבקרים רבים בחנות. בג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי, ממליצים לטסים לחו"ל לבצע את הזמנת המוצרים מראש, באמצעות אתר האינטרנט של החברה, לשלם בחנות ולאסוף את המוצרים בעמדת שמירת הקניות עם החזרה. לטסים מטרמינל 1, השירות מאפשר להזמין ולהנות ממגוון מוצרי הדיוטי פרי המלא והמוכר.
אמנון תגורי, מנכ"ל ג'יימס ריצ'רדסון-היינמן, דיוטי פרי מוסר כי: ההשקה של החנות החדשה בטרמינל 1 היא חלק ממחויבות החברה, להעניק לנוסעים חוויית קנייה איכותית, מגוונת ומשתלמת, בדומה לזו שבטרמינל 3. הרחבנו את שטח החנות, הרחבנו את תמהיל המותגים והמוצרים, כל זאת במטרה להפוך את הקנייה בדיוטי פרי לנוחה ומהנה יותר. לאחרונה זכתה ג'יימס ריצ'רדסון היינמן במכרז להפעלת חנויות הצעצועים בטרמינל 3 ובטרמינל 1, חנויות פופולאריות בקרב משפחות במתחם הדיוטי פרי. חברת היינמן עם נסיון רב בתחום הצעצועים והמשחקים, תביא עימה את כל הידע והמקצועיות בכדי ליצור חנויות בסטנדרטים בינלאומיים, אשר ייפתחו בקרוב בשני הטרמינלים".
מועדון לקוחות ג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי, מונה מעל 500 K רשומים. על פי הנתונים 45% מסך הרוכשים בחנות הינם חברי מועדון. 50% מסך הקונים בחנות נכנסים לאתר לפני הטיסה., לבדיקת מבצעים הניתנים בחנות ביום הטיסה ומחירי המוצרים. חברי מועדון הלקוחות נהנים מ: הטבת 100$ על קניות מצטברות בשנה בשווי 800$ ; שירות הזמנה מראש באתר; 10% הנחה על מותג אהוב לבחירה בכל טיסה; מתנת יומולדת; חברי GOLD בלבד – נהנים גם ממסלול מהיר בקופות, באיסוף החבילה ובכניסה לאירועים אקסקלוסיביים אותם עורך ג'יימס ריצ'רדסון.
הערכות לחגים ולתחילת עונת הנסיעות – לקראת חג הפסח ותחילת עונת הנסיעות , נערכים בג'יימס ריצ'רדסון, עם מגוון מוצרים כשרים לפסח באלכוהול ובמזון. בנוסף, חנות ייעודית עם מוצרים כשרים לפסח הממוקמת בטרמינל 3.
כן יוצעו, מתחמי כניסה אטרקטיביים עם מגוון מוצרים מובילים בכל הקטגוריות במחירים של 10$ ו-20$– בטרמינל 1 ובטרמינל 3.
עמדת פופ אפ לטיפוח קוריאני – כדוגמת Some By Mi, Cosrx ועוד. טרנד הטיפוח הקוריאני הולך ומתחזק וימשיך לגדול עם כמות המותגים שיתווספו בהמשך .
מבצעי קוסמטיקה וטואלטיקה
מגוון גדול של מוצרי טיפוח ואיפור – 2 מוצרים ב40$; מותגי בישום וטיפוח – 3 מוצרים במחיר של 99$ בלבד.
2 פריטים במחיר של 30$ בלבד; מוצרי איפור – פריט שני ב40% הנחה; 3 פריטים ב12$.
מבצעי אלכוהול
פריט אלכוהול שני ב- 30% הנחה ; מגוון יינות במבצע 3 +1 חינם.
מבצעי שוקולד
רוכשים 4 מוצרים במחלקת השוקולד ומקבלים 1 חינם; רוכשים 5 מוצרים במחלקת השוקולד ומקבלים 2 חינם
מארזים יחודיים ובלעדיים- בג'יימס ריצ'רדסון
מארז ביוטי לנסיעות, במהדורה מוגבלת לחודש בלבד של BYNETA – שיתוף פעולה בין נטע אלחמיסטר לחברת לילית קוסמטיקה, עבור הדיוטי פרי. במארז זוג מוצרי שיזוף עצמי בגודל מיוחד (75 מ"ל) , מסקרה שחורה, שמן שפתיים שקוף במחיר של 64$ – המארז יושק בתחילת חודש אפריל.
המותגים הנמכרים ביותר בג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי (על פי סדר ABC):
קטגוריית שוקולד: Kinder ;Maltesers; Milka; m&m’s; Ragusa; Toblerone
קטגוריית בישום: Armani; Chanel; Creed; Dior; MFK; YSL
קטגוריית איפור: Benefit; Chanel; Dior;EB (עינב בובליל); Estee Lauder; Mac
קטגוריית טיפוח: clarins; Clinique; Estee Lauder; Lancome; POLA; Shiseido
קטגוריית אלכוהול: Beluga; Glenfiddich; Johnny Walker; Molly’s; Macallan; Roberto Cavalli
ג'יימס ריצ'רדסון-היינמן דיוטי פרי , בבעלות חברת היינמן הגרמנית, מפעילה כיום חנויות בטרמינל 3 בנתב"ג, בטרמינל 1 המתחדש, חנויות בקצה שרוולי העלייה למטוסים, חנות ליוצאים מטרקלין הטיסות הפרטיות ודראג סטור במתחם שחקים. בנוסף מפעילה ג'יימס ריצ'רדסון-היינמן דיוטי פרי , חנויות במעברי הגבול טאבה ונהר הירדן, גם את חנות הדיוטי פרי בנמל התעופה ע"ש אילן ואסף רמון וכן דיוטי פרי בטיסותיה הבינלאומיות של חברת ישראייר.
החברה מעסיקה מעל לכ- 1000 עובדות ועובדים הפועלים להבטיח לנוסעים חווית קניה ייחודית, בינלאומית ומרגשת.
כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=171372