מנכ"ל אל על אביגל שורק: "ההחזרים הם משימה חשובה ביותר באל על – הלקוחות עומדים בראש הפירמידה ואנו נעשה הכול על מנת לדאוג לביטחונם ולכספם"
אל על תשלים, במהלך חודש יוני, את החזר הכספים ללקוחותיה בישראל. בימים אלה הוחזרו לעבודה בחברה כ-300 נציגי שירות וכספים אשר הוכשרו בימים האחרונים באופן ייעודי, על מנת לקדם את החזר הכספים. הלקוחות אשר בחרו בהחזר כספי, יקבלו דוא"ל ובו עיתוי ביצוע ההחזר. ההחזר ללקוחות אשר רכשו את הכרטיסים באמצעות סוכן, יבוצע על ידי סוכני הנסיעות.
הליך השבת הכספים ללקוחות הינו מורכב והוא חייב להיות מדויק ופרטני לגבי כל לקוח, והוא כולל בין היתר בדיקה ישירה אל מול הלקוח, שאמור לקבל החלטה האם הוא מעוניין בשובר או זיכוי כספי. בהמשך גם עבודה מול הבנקים וחברות כרטיסי האשראי, על מנת לבצע את ההחזר. לקוחות שטרם בחרו בין מסלולי ההחזר השונים, יקבלו דוא"ל נוסף ובו הם מתבקשים לבחור במסלול המועדף עליהם.
מנכ"ל אל על אביגל שורק: " ההחזרים הם משימה חשובה ביותר באל על –הלקוחות עומדים בראש הפירמידה ואנו נעשה הכול על מנת לדאוג לביטחונם ולכספם. אנו מתמודדים עם משבר פיננסי הנובע ממשבר הקורונה הגלובאלי – ממשלות רבות בעולם הבינו זאת וסייעו לחברות התעופה בעשרות מיליארדי דולרים. רק לאחרונה התקבלו הכספים מהמדינה ובהתאם אנו מבצעים את ההחזר כדי לעמוד במחויבות שלנו ללקוחות."
סמנכ"ל אל על וראש מטה החברה שלומי עם-שלום :" חברת התעופה הלאומית אל על פועלת בשקיפות ותעדכן אודות ההתקדמות בביצוע ההחזרים, עד להשלמת התהליך.
כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=116520