על ידי הסרת המחלקה הראשונה, חברת התעופה תוכל לספק יותר מושבים במחלקת עסקים. המחלקה הראשונה תמשיך לפעול בטיסות פנימיות
אתר ביזנס אינסיידר מדווח כי חברת התעופה אמריקן איירליינס מוותרת על המחלקה הראשונה בטיסות ארוכות טווח בשל ירידה בביקושים בקרב לקוחות החברה. המחלקה הראשונה תמשיך לפעול בטיסות פנימיות.
בחודש ספטמבר חשפה אמריקן איירליינס את מחלקת העסקים החדשה שלה 'Flagship Suite', כחלק מהתוכניות להגדיל את מספר מושבי הפרימיום הזמינים בטיסות ארוכות הטווח שלה ב-45%, עד 2026. סוויטת הדגל כוללת מושב – מיטה ודלת לסגירת הסוויטה המבטיחה את פרטיות הנוסעים. הסוויטות תותקנה במטוסי הבואינג 787-9 והאיירבוס A321XLR החדשים של אמריקן איירליינס החל משנת 2024. חברת התעופה גם תצייד מחדש את 20 מטוסי הבואינג 777-300ER שלה בסוויטות החדשות.
חברת התעופה הסבירה כי לפני מגיפת הקורונה מחצית מהביקוש למושבי הפרימיום הגיע מהתאגידים הגדולים וכעת כמחצית מהביקוש הוא 'מעורב' – עבודה ופנאי. השאר הוא ביקוש לנוסעי הפנאי שמוכנים לשלם עבור מחלקת עסקים.
כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=129887