בדיווח בבורסה: "החברה פרסמה ומכרה כרטיסי Flex שאינם מכובדים כביכול על ידי חברות התעופה עימן יש לה הסכמים והמפעילות לעיתים את הטיסות בפועל"
חברת אל על מדווחת היום (ו') לבורסה כי ביום 21 בינואר 2021, התקבלה במשרדי החברה תביעה ייצוגית שהוגשה נגדה בבית המשפט המחוזי מרכז בה נטען כי החברה החלה לשווק ביום 30.4.2018 כרטיסי טיסה משודרגים מסוג Flex הכוללים מגוון שירותים.
בתביעה נטען: " כי החברה מפרסמת ומוכרת כרטיסי Flex שאינם מכובדים כביכול על ידי חברות התעופה עימן יש לה הסכמים והמפעילות לעיתים את הטיסות בפועל. לטענת המבקשים, ביום 27.10.2019 החברה תיקנה את פרסומיה אודות כרטיסי Flex וציינה כי חלק מההטבות של כרטיס Flex אינן קיימות בטיסות חוזרות לישראל."
הקבוצה בבקשה הוגדרה ככל אדם שרכש מהחברה כרטיס Flex ממועד תחילת השיווק ואשר שב לישראל בטיסה שלא על ידי החברה עד למועד התיקון. לטענת המבקשים עומדות להם ולחברי הקבוצה הנטענת עילות תביעה כנגד החברה מכוח חוק שירותי תעופה (פיצוי וסיוע בשל ביטול טיסה או שינוי בתנאיה), תשע"ב-2012, דיני הגנת הצרכן ודברי חקיקה נוספים.
בבקשה נערך תחשיב נזק נטען המורכב מפיצוי בגובה מחצית מעלות כרטיס Flex, פיצוי לא ממוני בסך של 1,000 ₪ ופיצוי לדוגמא בסך 1,000 ₪.
לטענת המבקשים, סכום הנזק האישי שנגרם להם עומד על סך של כ- 4,625 ₪ והסכום הכולל לקבוצה עומד על כ- 450 מיליוני ₪.
תגובת אל על: "החברה תלמד את הבקשה ותגיש את תגובתה כנדרש."
כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=113673