בית המשפט בלונדון ראה באובר "מפעילה ראויה" וחידש את רישיונה לתקופה של 18 חודשים, לחברה כ-3.5 מיליון משתמשים ו-45 אלף נהגים בבירת בריטניה
אובר, המשווקת ומפעילה את אפליקציית הנסיעות המאפשרת יצירת קשר ישיר בין הנהגים לנוסעים ניצחה במאבק משפטי שנמשך לאורך זמן עם הרגולטורים בלונדון. ביום שני, 28 בספטמבר, בית המשפט בלונדון ראה באובר "מפעילה ראויה, למרות כישלונות העבר" ואישר לה לפעול באחד השווקים הגדולים שלה. אובר זכתה בחידוש הרישיון ל-18 חודשים ומנייתה זינקה ב-6%.
הזכייה של אובר מגיעה שלוש שנים לאחר ש- (Transport for London TfL) דחתה לראשונה את בקשת הרישיון שלה. בשנה שעברה צצו שוב חששות בטיחות ולכן הרגולטורים בבירת בריטניה סרבו לחדש את רישיונה.
אחת הסיבות לחידוש הרישיון הייתה ההחלטה של אובר להטמיע מערכת חדשה לזיהוי פני הנהגים. לאובר כ-3.5 מיליון משתמשים ו-45 אלף נהגים בבירת בריטניה מאז שהושקה ב-2012. בחודש אוגוסט השיקה אובר את שירות Uber Boat – הסעת נוסעים באמצעות סירות בנהר התמזה.
כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=110417