משיקה אתר אינטרנט חדשני להזמנת טיסות וחבילות נופש עם ממשק בטכנולוגיית NDC
קבוצת אמסלם טורס, שהשיקה לפני מספר חודשים את Angie – מערכת מובילה לניהול נסיעות עסקים הזוכה להצלחה רבה בארץ ובחו"ל – חושפת היום מערכת אינטרנטית חדשנית המיועדת להזמנת טיסות וחבילות נופש בארץ ובחו"ל ללקוחות קצה.האתר החדש, נשען על הפלטפורמה פורצת הדרך של החברה-הבת ATRIIS, המקנה גישה מהירה וקלה לתכני נסיעות ממקורות רבים כמו מערכות GDS, ישירות מספקים ונותני שירות, זירות מסחר ועוד.
האתר החדש בעל ממשק ישיר לחברות התעופה בטכנולוגיית NDC פורצת דרך, שבאמצעותה מתבצע קישור ישיר לחברות התעופה הסדירות. היא מקנה חווית קנייה זולה יותר עם שקיפות מחירים מלאה, הודות לריבוי תכנים והיצע מוצרים רחב. החדשנות שמציג האתר מאפשרת חתכי חיפוש מתקדמים לחבילות נופש על בסיס קטגוריות מגוונות: חבילת נופש, חופשת ספורט, חופשת ספא, יעדי שופינג, יעדי קזינו, בטן גב וחופשות רומנטיות. לאחר בחירת סוג החופשה, מספק האתר אפשרויות סינון רבות עד להגעה לחבילה הרצויה על בסיס: תאריך, מחיר, יעד, דירוג בתי המלון, סוג האירוח בבית המלון ועוד.
לפי דברי החברה, האתר מאובטח ועומד בתקני האבטחה המחמירים ביותר, יאפשר רמת שירות גבוהה והתאמתה לסטנדרטים הנהוגים בנסיעות העסקים, הודות למוקד החירום הפעיל 24/7, אשר יספק מענה לשאלות וסיוע במידת הצורך. כל הזמנה דרך האתר תעבור בקרת איכות על ידי סוכן נסיעות מנוסה, כך שניתן יהיה ליצור עמו קשר בהודעת וואטסאפ לפתיחת ערוץ תקשורת ביניהם.
ביטול הצורך בהמרה כפולה של מט"ח
בנוסף, תתאפשר באתר החדשני המרה למטבעות זרים מכל הסוגים במחירים משתלמים, בהרכב השטרות המבוקש וללא צורך בהמרה כפולה (לדוגמה ניתן יהיה להמיר לבאט תאילנדי ולקבלו בסניף הפועלים באולם הדיוטי פרי, במקום להמיר לדולרים ולהמיר שוב בתאילנד למטבע המקומי, שירות החוסך זמן וכסף). האתר מעניק שירות ויזות ודרכונים ללקוחות המעוניינים להוציא ויזה מול השגרירות של כל אחת מהמדינות הדורשות כניסה עם ויזה בתוקף. חשוב לציין, כי כל הזמנה באתר תורמת ישירות לקהילה, הודות לתמיכתה רבת-השנים של החברה במכללה לכישורי חיים, המסייעת לאנשים בעלי צרכים מיוחדים להשתלב בחברה.
האתר מאפשר חיפוש בשלוש שפות: עברית, אנגלית ורוסית, בעל ממשק וחווית משתמש קלה לתפעול. מחירי העסקה מוצגים לפי סוגי מטבעות רבים לנוחות המזמין; סטטוס ההזמנה יופיע לכל אורך התהליך ותתאפשר הזמנת מושבים בצורה ידידותית, כולל ארוחות לטיסות ואופציה להוספת כבודה.
יעקב אמסלם, מנכ"ל ובעלים של אמסלם טורס, מסר "המציאות בה אנו פועלים כיום בענף התיירות מחייבת התייחסות ומענה להזמנות האינטרנטיות. הנוסע הישראלי הפך מזמן להיות סוכן הנסיעות של עצמו. על כן, מצאנו צורך גובר להשקת מערכת מתקדמת ופורצת דרך הלוקחת את עולמות החיפוש צעד אחד קדימה. המערכת אשר פותחה בהתאם לצרכי השטח על ידי מיטב המתכנתים, יודעת לנטר ולהציג את הטיסה המשתלמת ביותר, ללא צורך לגלוש באינספור אתרים וכן יודעת לחפש על בסיס קטגוריאלי של אופי ועולמות התוכן הדרושים בחופשה המבוקשת".
עוד הוסיף אמסלם כי לצד הטכנולוגיות המתקדמות ביותר, "אנו מאמינים עדיין בשירות לקוחות ברמה הגבוהה ביותר ונעניק מענה אנושי 24/7 גם לרוכשים באתר במידת הצורך, במטרה להקנות שקט נפשי ובטחון ללקוחותינו. כך שלמרות שההזמנה בוצעה באופן מקוון – לקוחותינו הנאמנים ידעו שיש להם בכל שעה ובכל תקלה כתובת למי לפנות ועל מי לסמוך".
כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=95917