נחתם הסכם עבודה בין עובדי חברת סמייל שרותי תיירות העובדים בקבלה וליווי תיירים בנתב"ג, השייכת ללשכת מארגני תיירות נכנסת לישראל, בשיתוף הסתדרות העובדים הלאומית
נחתם הסכם עבודה בין עובדי חברת סמייל שרותי תיירות העובדים בקבלה וליווי תיירים בנתב"ג, השייכת ללשכת מארגני תיירות נכנסת לישראל, בשיתוף הסתדרות העובדים הלאומית.
יוסי פתאל מנכ"ל הלשכה מסר כי המו"מ היה ענייני ונעשה בשיתוף פעולה מלא. לאורך כל המו"מ כמעט ולא נתגלעו מחלוקות. הנהלת חברת סמייל רואה חשיבות בשמירת זכויות העובדים וטיפוחם.
במסגרת ההסכם הובטחו, מעבר לזכויות הבסיסיות, אפשרויות לקידום ברמות השכר לפי ותק ותרומה. הוסכם על תקציבים לפעולות חברה וגיבוש ומתן כלים ותקציבים לפעולות הועד. לשמחתנו הוסיף פתאל עובדי החברה אוהבים את העבודה בחברה והדבר ניכר ע"י מקבלי השרותים מחברת סמייל.
חברת סמייל עברה תהליך עמוק של ארגון מחדש, החל מתחום מערכות הניהול, הגדרות תפקיד, ומינוי אחראי משמרת כמו גם ארגון מחדש של סל השרותים ותמחור.
שביעות רצון העובדים תתרום לרמת שרות וביצועים גבוהה שגם תתרום לתוצאות כספיות.
כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=98447