בכך תהפוך להיות בעלת מועדון החברים הגדול בעולם בתחום התיירות, עם למעלה מ-110 מיליון חברים
רשת מלונות מריוט (Marriott) הבינלאומית, מאחדת את שלושת מועדוני הנאמנות שלה: Marriott Rewards , SPG)) Starwood Preferred Guestו- , Ritz-Carlton Rewards ותפעל מעכשיו תחת מועדון נאמנות אחד (מועדון לקוחות) עם הטבות מאוחדות ומטבע אחד.
מועדון הנאמנות החדש והגדול ביותר בתחומו, יכלול 29 מותגי מלונאות ולמעלה מ-6,700 בתי מלון בכ-130 מדינות ברחבי העולם. בין מותגי בתי המלון נמנים,JW MARRIOT, MOXY ST REGIS AUTOGRAPH COLLECTION , LE MERIDIEN ,BVLGARI , RENAISSANCE, W HOTELS,THE LUXURY COLLECTION , FOUR POITNS ועוד.
תכנית הנאמנות החדשה תכלול בישראל את מלונות: ריץ-קרלטון, הרצליה (The Ritz-Carlton, Herzliya) שרתון תל אביב, רנסס תל אביב והמלון החדש Jaffa luxury collection
גיא קליימן, מנכ"ל מלון ריץ-קרלטון, הרצליה מסר "אנחנו גאים להיות חלק מהרשת הבינלאומית הגדולה בעולם בתחום התיירות, מיזוג תוכניות הנאמנות מייצרת עבורנו הזדמנות להיות חלק ממועדון לקוחות הכולל למעלה מ-100 מיליון חברים, דבר המהווה פוטנציאל עסקי בלתי מוגבל. מבחר המותגים, סוגי בתי המלון, אופיים ודרגות האירוח מעניקים שלל אפשרויות לכל כיס ולכל מטרה".
"חברי מועדון MARRIOTT בישראל יזכו להטבות הן במלונות בארץ והן במלונות ברחבי העולם . אין ספק כי כיום זהו מועדון הלקוחות ותוכנית צבירת הנקודות המשתלמת ביותר עבור תיירים ואנשי עסקים אשר נוהגים לעשות שימוש בבתי מלון ברחבי העולם.”
חברי מועדון הנאמנות Rewards members יכולים כעת לאחד את חשבונותיהם תחת חשבון נאמנות אחד בכתובת Marriott.com או SPG.com ולהנות מהטבות בכל מלונות Marriott ברחבי העולם. איחוד התוכניות יאפשר ללקוחות לשלב את חשבונותיהם ואת הנקודות שצברו לחשבון נקודות אחד. יתרת הנקודות מהמועדונים יתווספו לחשבון אחד, כך שלא יהיה צורך להעביר נקודות בין התוכניות שונות.
תוכנית הנאמנות המאוחדת מאפשרת להרוויח בממוצע 20 אחוזים יותר נקודות ומעמד ה"עלית" יכובד באופן עקבי יותר בכל מלון, בזמן שחברי התוכנית נהנים מההטבות שהרוויחו. התוכנית מאפשרת ליותר מ-110.000.000 חברים להרוויח נקודות שיאפשרו להם שהייה חינם במלון, הגעה מהירה יותר לסטטוס "עלית", הזמנה קלה ונוחה לשהייה בבתי המלון של הרשת להנות משירות Personal Ambassador.
בנוסף, יוכלו החברים להזמין מקום לינה, ביתר נוחות, באתרים Marriott.com, SPG.com, באמצעות אפליקציית הנייד של Marriott, או באמצעות אחד ממרכזי קשרי הלקוחות.
אלו המתכננים נסיעה יוכלו להתחבר וללמוד עוד על Marriott Rewards ו #SPGlife באמצעות הפייסבוק, טוויטר ואינסטגרם. https://www.facebook.com/marriottrewards..
כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=88731