מוקם חמ"ל אזרחי לקליטת פניות מהציבור, במטרה להעניק פתרונות לתושבים המבקשים להתפנות וסיוע למפונים בצרכי היום יום השונים
בהנחיית שר התיירות, חיים כץ, ובשיתוף התאחדות המלונות, מוקם חמ"ל אזרחי לקליטת פניות מהציבור, במטרה להעניק פתרונות לתושבים המבקשים להתפנות וסיוע למפונים בצרכי היום יום השונים.
המוקד שצפוי להיפתח היום, יאוייש על ידי עובדי משרד התיירות ותעשיית התיירות 24/7. המוקד שמספרו יפורסם בהמשך, יעסוק בסיוע ומציאת חדרי לינה לתושבים ובשיבוץ עובדי תעשיית התיירות לפי צרכים, תוך ניוד עובדים בין המלונות, בהתאם לתפוסות.
שר התיירות חיים כץ: "השאיפה היא שבכל רגע תהיה כתובת ומענה לתושבי ישראל. אם צריך, נפתור בעיות בדרגים הכי בכירים. החמ"ל הוקם עבור אזרחים שנופלים בין הכסאות במשרדי הממשלה השונים. אנחנו מגדירים כעת צרכים וככל שנידרש, נקדם החלטת ממשלה לקבלת תקציבים וסמכויות נוספות".
כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=146927