זו השנה השנייה ברציפות שאברהם תל אביב זוכה בפרס היוקרתי של Hostelworld, (סוכנות הנסיעות המקוונת המובילה בעולם בתחום ההוסטלים), בקטגוריית Best Extra Large Hostel באסיה, לצד הוסטלים מובילים משנחאי וקו-סאמוי
קבוצת אברהם ממשיכה להוביל את תעשיית התיירות הישראלית להישגים בינלאומיים משמעותיים גם בתקופה מאתגרת זו. זו השנה השנייה ברציפות שאברהם תל אביב זוכה ב"אוסקר" היוקרתי של Hostelworld, (סוכנות הנסיעות המקוונת המובילה בעולם בתחום ההוסטלים), בקטגוריית Best Extra Large Hostel באסיה, לצד הוסטלים מובילים משנחאי וקו-סאמוי.
הזכייה המשמעותית מגיעה בתקופה מאתגרת במיוחד לתעשיית התיירות הישראלית, כאשר למרות השיתוק הכמעט מוחלט של התיירות הנכנסת מאז אירועי 7 באוקטובר, ממשיכה הקבוצה לפעול ולהוביל מודל ייחודי המשלב אירוח איכותי עם אקטיביזם חברתי.
לפני כשנה השיקה הקבוצה את מיזם "אוהל אברהם", המספק מענה ייחודי למעגלי החברים השכולים. המיזם, שנוצר בשיתוף עם "החברים של ינאי" ועמותת גוונים, מדגים כיצד מרחב תיירותי יכול לשמש כפלטפורמה לשינוי חברתי משמעותי.
בנוסף להישג זה, קבוצת אברהם היא החברה הישראלית הראשונה שזכתה בתו האימפקט היוקרתי מטעם ה-GSTC (Global Sustainable Tourism Council). הסמכה זו מעידה על מחויבות הקבוצה לסטנדרטים הגבוהים ביותר של תיירות מקיימת, כולל העסקה הוגנת, קידום קהילות מקומיות, והגנה על הסביבה.
"זכייה זו, בתקופה כל כך מאתגרת לתיירות הישראלית, מדגישה את החשיבות של המשך פיתוח מודל התיירות החברתית-אקטיביסטית שלנו,", אומר גלעד שאולוף, מנכ"ל קבוצת אברהם. "אנחנו ממשיכים להוכיח שאפשר לשלב בין מצוינות עסקית לבין מחויבות חברתית עמוקה, ושמרחב תיירותי יכול וצריך להיות הרבה יותר ממקום לינה – הוא יכול להיות פלטפורמה אמיתית לשינוי חברתי
כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=169234