בנייתם של הילטון Curio והילטון Garden Inn עתידה להיות מושלמת עד שנת 2022
הילטון העולמית חתמה על חתימת הסכם ניהול עם אופק השקעות לפתיחת מלון Swell בחוף אשדוד כחלק מאחד ממותגיה המובילים – Curio Collection by Hilton. המלון האמור הינו ה-Curio הראשון בישראל. המלון נבנה בימים אלו בחוף לידו בצמוד לטיילת, כשהצפי לגמר סוף 2021. במלון 84 חדרי אורחים וסוויטות על חוף הים התיכון צפונית למרינה ודרומית לנמל אשדוד. המלון יהיה אחד מהמלונות המובילים באשדוד. המלון השני יהיה מלון Garden inn.
פטריק פיצ'גבון, סגן נשיא בכיר, פיתוח, אירופה המזרח התיכון ואפריקה בהילטון העולמית מסר כי הגאות בתיירות לישראל בשנים האחרונות היא הזדמנות מצוינת להכנסת המותג Curio לאשדוד ומהווה אבן דרך מהותית באסטרטגיה של הילטון להרחבת נוכחות החברה בישראל. "אשדוד הינה עיר מודרנית המתפתחת בקצב מהיר המהווה אבן שואבת לקהל עסקי וקהלי נופש כאחד, מיקום המלון מעולה להילטון קוריו הראשון בישראל."
המגרשים עליהם מוקמים המלונות נרכשו ע"י קבוצת "אופק השקעות" בראשות קובי אברהמי, בהובלת היזם והיועץ המלונאי הבכיר איל בן-יוסף, כאשר האדריכלית שנבחרה לתכנון המלון היא לאה רובננקו ומעצב הפנים הינו דניאל חסון. "הייחודיות הגדולה של בית המלון נוגעת לעניין המיקום והקרבה לים", אומר בן-יוסף, "מלבדנו יש רק עוד מלון פעיל אחד כזה בישראל, בנחשולים. המלון יהיה השלישי (והרביעי) שינוהל על ידי רשת הילטון בישראל בנוסף לוולדורף אסטוריה בירושלים והילטון בתל אביב."
על פי התכנון, שני בתי המלון יכילו במשותף כ-244 חדרים, אשר יהוו תוספת משמעותית ולמעשה יכפילו את כמות החדרים המוצעת כיום בעיר. כיום יש בעיר חמישה בתי מלון ובהם בסך הכל 381 חדרים שכהבולטים שבהם הם "לאונרדו פלאזה" מרשת פתאל ומלון "ווסט" של טמרס.
נמסר כי כל מלון במותג Curio מאוסף המלונות של הילטון, נבחר בקפדנות יתרה תוך אפיון יחודי של כל מלון בפני עצמו ואופיו המיוחד, כל אורח יקבל חוויה אמיתית מקומית. מלון Swell חוף אשדוד מציע קשר ישיר לקהילה המקומית בעזרת העיצוב היחודי שלו, אמנות והאווירה השורה במלון. המותג קוריו מבית הילטון מפעיל כרגע 74 מלונות עסקיים ונופש.
"יעלו את אשדוד על מפת התיירות הארצית"
בן יוסף מוסיף כי אופק השקעות מוצאת באשדוד פוטנציאל תיירותי גדול, וכי הרשות המקומית והחברה לתיירות אשדוד שותפים מלאים לעשיה ולסיוע מהותי בהובלת הפרויקט בנבכי החסמים הבירוקרטים. "מדובר בעיר של רבע מיליון תושבים שכל העת גדלה ומתפתחת בצורה מרשימה. להשוואה נתניה, עיר דומה בגודלה במיקום דומה כוללת כ 2,500 חדרי מלון. הביקוש לחדרי מלון הוא ברור – וכעת אנחנו פועלים להגדיל את ההיצע ובנית אשדוד כיעד תיירותי".
לדברי הממונה על התיירות, חבר מועצת העיר גרשון פלדמן העיר אשדוד "פתוחה לעסקים" ומקדמת בברכה יזמים נוספים בתחום המלונאות. "החברה לתיירות אשדוד פונה כל העת ליזמים בתחום על מנת לקדם בנייתם של בתי מלון נוספים בעיר. אנחנו מלווים אותם לכל אורך התהליך ומסייעים להם בהסרת חסמים בירוקרטיים מול משרד התיירות והרשות המקומית. אין לי ספק כי בתי המלון של הילטון יציבו את אשדוד במקום בולט במפת התיירות הארצית בשנים הבאות, ובמיוחד בקרב הערים השוכנות בסמוך לחוף הים".
כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=99862