חברת התעופה טורקיש איירליינס פונה לחברי הנוסע המתמיד Miles & Smiles המתבקשים להגיש מחדש את תוכניות הטיסה (flight plans) בשל מגפת הקורונה. תאריכי התפוגה של החברות ותקופת השדרוג החינמית של חברי Elite Plus יוארכו ל-6 חודשים ומגבלות המכירה של Status Miles יוכפלו.
"חשבו לנו לרצות את חברי הנוסע המתמיד שלנו בימים קשים אלו, מקווים לראותכם בימים טובים יותר", נמסר מחברת התעופה.
Agent Help Desk: (972) 03-694–59-19 | fax: (972) 03-694-59-27
E-mail: [email protected]
Group Desk Telephone: (972) 03-694-59-05 | fax: (972) 03-694-59-28
E-mail: [email protected]
Baggage Claims Fax: (972) 03-694-59-25
E-mail: [email protected]
Accounting: (972) 03-694-59-00 | fax: (927) 03-694-59-26
E-mail: [email protected]
Marketing Telephone: (972) 03-694-59-11| fax: (972) 03-694-59-26
E-mail: [email protected]
Corporate Agreements: (972) 03-694-59-10 | fax: (972) 03-694-59-26
E-mail: [email protected]
Free toll number 1 809 453 174
כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=105638