GROO (לשעבר גרופון), חברת ה-E-commerce הגדולה והמובילה בישראל, מדווחת על עלייה של כ-70% בביקוש של חופשות במלונות בארץ, בהזמנות של חודש פברואר ובהשוואה לחודש ינואר.
לפי הנתונים, נראה כי הישראלים מעדיפים יעדים לחופשות שיש בהן אטרקציות, כדוגמת אילת, ים המלח והחרמון והם מחפשים חלופה לבילוי בחו"ל ולנים במלונות בישראל.
לדברי תומי שנפלד, מנכ"ל GROO" :GROO שואפת להתאים את עצמה לביקושים של קהל הצרכנים בישראל, לכן, בהתאם למגמה שנוצרה בשוק בעקבות מחלת הקורונה, הרחבנו את ההיצע בקטגוריית תיירות פנים, הכוללת חופשות וגם בילויים ואטרקציות מהמבוקשות בישראל במחירים אטרקטיביים ובהוזלות משמעותיות".
כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=104468