שבוע לפני הפעלת הטיסות הראשונות של מותג UP קיימה היום (ב') חברת אל על מפגש עיתונאים באחד ממטוסי UP.עינת ינאי, סמנכ"לית השיווק באל על :" מותג שמשנה את תרבות הצריכה בקרב הצרכן הישראלי"
בנתב"ג, הורגשה היום (ב') ששעת השין קרבה להפעלת הטיסות הראשונות למותג UP ,חברת הלאו קוסט של אל על. בדרכי למטוס התצוגה, צפיתי במטוס UP נוסף באחד האנגרים, שמסביבו פעילות ערה של צוותים שהכשירו אותו לטיסת אחד מחמשת יעדי החברה באירופה: ברלין, בודפשט, קייב, פראג ולרנקה.
התדירויות ליעדים שנבחרו: ברלין: עד 12 טיסות שבועיות, פראג: עד 11 טיסות שבועיות, קייב: עד 11 טיסות שבועיות, בודפשט: עד 12 טיסות שבועיות,לרנקה: עד 6 טיסות שבועיות. סה"כ ליעדי UP עד 52 טיסות שבועיות.
בקבינה של מטוס UP מדגם בואינג 737-800 , אחד מארבעת המטוסים בצי, 180 מושבים: 144 מושבים במחלקת תיירים במרווח של בין 29 ל-32 פיץ' , מחלקת תיירים פלוס – 36 מושבים עם מרווח של 34 פיץ' וכוללת כרית , שמיכה , ערכות נוחות ומוגש בה ארוחה.
דוד מימון, מנכ"ל אל על: "טיסות UP , שיחלו לפעול ביום ראשון ה- 30 במרץ, מביאות בשורה של התחדשות, שינוי ומענה לצרכים המשתנים של הצרכנים. בכך, אנו מצטרפים למגמה בענף התעופה הבינלאומי ואל חברות התעופה הגדולות בעולם, תוך היותנו קשובים למגוון ההעדפות של קהל הלקוחות . המותג UP מאפשר ללקוח לבנות את המוצר המתאים לו ולבחור עבור מה הוא משלם".
"הצרכן הישראלי מצביע ברגליים, ובחודשים הראשונים מכרנו כבר מעל 180.000 קטעי טיסה, מרשים בכל קנה מידה.אני משוכנע כי המהלך יביא לשיפור יכולת התחרות שלנו, ירחיב את קהל לקוחותינו וייתן מענה טוב יותר לצרכי הנוסע והכל במחירים שווים לכל נפש, הוסיף דוד מימון"
יהודית גריסרו, סמנכ"לית שירות בחברת אל על בקבינת מטוס UP היום (ב'):" ברצוני להודות לאנשי אל על , הרבה מאוד אנשים בארץ ובעולם עמלו קשה שכל זה יקרום עור וגידים ונגיע ל-30 במרץ לטיסות הראשונות של UP. מותג שגם יוצר ציפייה ובה בעת מקיים ציפיות של לקוחותינו' שזה לא פחות חשוב".
עינת ינאי, סמנכ"לית השיווק באל על', אמרה :" UP הוא מותג שמשנה את תרבות הצריכה בקרב הצרכן הישראלי.הציבור הישראלי כבר מכיר את מותג UP עוד לפני שהוא טס הודות לקמפיין פרסומי מוצלח. הציבור מודע לכך שזה מותג של חברת אל על ולכן אנחנו נמשיך להעניק שירות אישי ובאותה רגישות שהצרכנים שלנו מורגלים.
כמקובל בעולם, מחיר הכרטיס הינו לכיוון אחד במחיר מוזל ומאפשר להוסיף בתשלום שירותים משלימים כגון – הושבה, צ'ק אין בשדה התעופה, הטסת כבודה ועוד. שירותים אלה ניתן להזמין בנפרד באמצעות אתר UP, מוקד השירות הטלפוני ואצל סוכני הנסיעות
בהזמנת כרטיס UP Basic, תכנון נכון של הטיסה והזמנת השירותים המשלימים מראש, יאפשרו לכם לחסוך בעלויות . מומלץ לבצע צ'ק אין אונליין בחינם, כמו כן, ניתן לבצע צ'ק אין בקיוסק היכן שקיים.
בהזמנת כבודה (מזוודה ראשונה) מראש (עד 6 שעות לפני הטיסה) נהנים מ 50% הנחה.
רוצים לשבת במקום מסוים? מזמינים הושבה מראש וטסים כמו שאוהבים. ניתן להזמין הושבה עד 30 שעות לפני הטיסה בטיסות אמצע שבוע ועד 40 שעות לפני הטיסה לטיסות הממריאות החל ממוצ"ש ועד 01:00 של יום ראשון.
לקוחות שלא הזמינו הושבה ו/או לקוחות שזכאים להושבה ולא בחרו הושבה עד מועד זה, יושבו על ידי המערכת על בסיס מקום פנוי.
לקוחות שרכשו כרטיס UP Smart וחברי מועדון במעמד זהב, פלטינה וטופ פלטינה – זכאים להושבה חינם על בסיס מקום פנוי בעת ההזמנה, משלוח מזוודה חינם וביצוע צ'ק אין חינם.
UP מציעה שתי מחלקות שירות בטיסה: מחלקת תיירים ומחלקת תיירים פלוס.
שירות המזון והמשקאות בטיסות UP
מחלקת תיירים:
נוסעי מחלקת התיירים יכולים להזמין בתשלום מתפריט UP שיוצע להם בטיסה.
התפריט כולל מגוון מוצרים טריים: כריכים, סלטים, מאפים, מוזלי, ובנוסף חטיפים, שתייה קלה, שתיה חמה ומשקאות אלכוהוליים.
המוצרים בתפריט הינם חלביים ו/או פרווה.
מוצרי המזון הטריים המוצעים למכירה, כולל הכריכים, הנם כשרים למהדרין בהכשר הרבנות הראשית בהשגחת הרב משה נחשוני. הרכיבים הינם בהכשר הבד"צ.
מחירי המוצרים: כריך מוצרלה (חלבי) , כריך טונה(פרווה) וכריך סביח (צמחוני – פרווה)– 7$ לכל מוצר.
סלט יווני (חלבי), סלט ים תיכוני(צמחוני – פרווה) וסלט טונה (פרווה) – 9$ לכל מוצר.
מבצע, המוצע בתפריט: קנה 2 מוצרים וקבל 25% הנחה על המוצר השני (הזול מביניהם).
אם חשקה נפשכם בפינוקים, תשלמו 5$ על מוזלי ו-3$ על מאפין. על פחית קולה, סודה, נקטר פירות ושתייה חמה( קפה,תה) תשלמו 3$ לכל מוצר.
ביסלי גריל, בייגלה שטוחים ואפרופו יעלה לכם, 3$ לכל מוצר.
5$ תעלה פחית בירה קלסברג, ויסקי ג'י אנד בי או וודקה סמירנוף(בקבוקונים)
אוזניות וכרית מתנפחת – 3$ , שמיכה – 4$.
מחלקת תיירים פלוס:
ארוחה קלה חלבית מוגשת לנוסעים בשעות הבוקר (בין השעות 02:40 עד 10:10)
בטיסות הממריאות החל מהשעה 10:15 ועד השעה 02:35 הארוחה הקלה המוגשת הנה בשרית.
במחלקת תיירים פלוס ייהנו הנוסעים מארוחה קלה הכוללת כריך, סלט ועוד. כמו כן יוצעו לנוסעים קפה, תה ושתייה קלה.
לא ניתן להזמין ארוחות מיוחדות.
לנוסעים בעלי צורך בתפריט בריאותי/אחר, מומלץ להצטייד לטיסה מראש באופן עצמאי.
השירותים הניתנים להזמנה ותשלום לרוכשים UP Basic:
|
UP Basic הכרטיס הבסיסי |
תיק יד אחד – מקס' 8 ק"ג, 25X45X56 ס"מ |
ללא תשלום |
מזוודה ראשונה לבטן המטוס – 23 ק"ג / 158 ס"מ |
50% הנחה בהזמנה מראש* – 20$ |
בהזמנה בשדה התעופה – 40$ |
|
בחירת מושב במחלקת תיירים |
$ 10 |
הושבה במושב מועדף במחלקת תיירים |
$ 50 |
הושבה במחלקת תיירים פלוס |
$ 80 |
|
|
צ'ק אין online ובשדה התעופה |
Online – חינם צ'ק אין בדלפק – 10$ |
שינויים בכרטיס הטיסה – שינוי בתאריך/שעת הטיסה |
$ 55*** |
ביטול טיסה או אי הגעה לטיסה |
X – ללא החזר כספי**** |
צבירת נקודות מועדון |
|
השירותים הניתנים להזמנה ותשלום לרוכשים UP Smart:
|
UP Smart הכרטיס המשודרג |
תיק יד אחד – מקס' 8 ק"ג, 25X45X56 ס"מ |
ללא תשלום |
מזוודה אחת לבטן המטוס – 23 ק"ג / 158 ס"מ |
ללא תשלום |
ללא תשלום |
|
בחירת מושב במחלקת תיירים |
ללא תשלום(**) |
הושבה במושב מועדף במחלקת תיירים |
ללא תשלום (**) |
הושבה במחלקת תיירים פלוס |
ללא תשלום (**) |
צ'ק אין online ובשדה התעופה |
ללא תשלום |
ללא תשלום |
|
שינויים בכרטיס הטיסה – שינוי בתאריך/שעת הטיסה |
ללא תשלום |
ביטול טיסה |
החזר מלא |
אי הגעה לטיסה |
30$ |
אירוח בטרקלין המלך דוד בנתב"ג |
|
צבירת נקודות מועדון |
הערות:
המחירים הינם לנוסע לקטע טיסה אחד
**בחירת המושב נעשית בהתאם לזמינות המושבים במטוס במועד בחירת/הזמנת המושב.
***שינוי תאריך/שעה ניתנים לביצוע אצל סוכן הנסיעות או במוקד השירות הטלפוני של UP ובתשלום. השינוי במוקד השרות כרוך וכפוף להפרשים בין מחירי הכרטיסים.
****בכפוף לכל דין, לרבות חוק הגנת הצרכן.
כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=75943