"בהתבסס על המשוב של האורחים שלנו, אנחנו ממשיכים להשקיע בצורה חכמה בטרקלין שלנו כדי להישאר בפסגה", אוליבייר ברינארט, ראש חווית לקוחות, בבריסל איירליינס
בפעם השישית ברציפות, THE LOFT של בריסל איירליינס (Brussels Airlines) ולקסוס (Lexus) זוכה בתואר ה"טרקלין המוביל באירופה" בטקס World Travel Awards שנערך בברלין. נוסעים מכל העולם יכלו להצביע עבור הטרקלינים. בריסל איירליינס, מקבוצת לופטהנזה מתאימה באופן רציף את הטרקלין כדי לתת ללקוחותיה מוצר בעל ערך גבוה.
THE LOFT של בריסל איירליינס ולקסוס הוא טרקלין של חברות התעופה באזור שנגן בנמל התעופה של בריסל. הוא מציע מגוון אפשרויות ישיבה כדי לאפשר לאורחים לעבוד, להירגע, לאכול ולשתות. ישנם חדרי תנומה ומקלחות ייעודיים. הטרקלין פתוח לנוסעי מחלקת עסקים, כמו גם לבעלי מעמד של תוכנית הנאמנות Miles and More, וחברי Star Alliance Gold. נוסעים הטסים בחברת בריסל איירליינס, במחלקת תיירים, יכולים להיכנס לטרקלין בתשלום.
"בהתבסס על המשוב של האורחים שלנו, אנחנו ממשיכים להשקיע בצורה חכמה בטרקלין שלנו כדי להישאר בפסגה. לאחרונה שיפצנו את סוויטות המקלחת, שיפרנו את מערך המזנון, והכנסנו תפריט א-לה-קארט באזור HON. אני כל כך גאה שזכינו בפרס הזה בפעם השישית ברציפות. אני מודה בחום לכל צוות הטרקלין, כמו גם לשותפים ולספקים על המאמצים שלהם בכל יום לעשות את הטרקלין הזה נהדר כמו שהוא."- אוליבייר ברינארט (Olivier Brynaert), ראש חווית לקוחות, בבריסל איירליינס.
בריסל איירליינס מתכננת שיפורים נוספים בטרקלין THE LOFT, כמו פינת קפה מחודשת, בשיתוף פעולה הדוק עם חברת Rombouts, ואירועים קבועים עם התמקדות בבלגיטוד. זה בנוסף לשותפויות חזקות אחרות עם Neuhaus ו-Grohe.
"פרס זה מכיר בנוסחה המנצחת של חווית לקוח מעולה ועיצוב מעורר השראה ב- THE LOFT. בלקסוס, אנו שואפים להעניק ללקוחות חוויה מדהימה. זה נכון לגבי THE LOFT כמו שזה נכון למכוניות שלנו – ממכונית הדגל לקסוס LM ועד לקסוס LBX הקומפקטית " – פיליפ בלמנס (Filip Belmans), ראש מחלקת תקשורת וחווית לקוחות בלקסוס אירופה.
כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=153788