תוכנית הנוסע המתמיד של קבוצת החברות אייר פראנס KLM, מתחדשת: החל מה-1 באפריל 2018 התוכנית תעודכן, ותאפשר לכל נוסע ליהנות מתוכנית פשוטה וגמישה יותר, עם סולם הטבות ברור יותר ומבחר רחב יותר של אפשרויות לשימוש במיילים
החל מ-1 באפריל 2018 תוכנית הנוסע (Flying Blue) של קבוצת אייר פראנס – KLM מתחדשת .
מרוויחים נקודות על כל אירו שמוציאים
על כל אירו שמוציאים, חברי המועדון ברמות אייבורי, סילבר, גולד ופלטינום יקבלו 4, 6, 7 ו-8 מיילים1 בהתאמה. בטיסות המשווקות על ידי אייר פראנס (AF), KLM (KL), HOP! (A5) או Joon (JN), כמות המיילים שייצברו יקבעו לפי מחיר הטיסה – ולא לפי מרחק הטיסה מנקודת המוצא ליעד. בכך, צבירת המיילים תהיה פשוטה וברורה יותר.
כמו כן, הלקוחות יוכלו לצבור מיילים על ידי רכישת שירותים נוספים2 כגון תפריט אה לה קארט בטיסות של אייר פראנס, רכישת כבודה נוספת, או שמירת מקום מועדף במחלקת Economy Comfort בטיסות של KLM. מאזן המיילים שנצברו עד ה-31 במרץ 2018 לא ישתנה ב-1 מאפריל 2018.
אפשרויות גמישות יותר לשימוש במיילים
על מנת לאפשר התאמה מלאה לצרכיו של כל נוסע, רכישת כרטיסים באמצעות מיילים לא תהיה מוגבלת יותר למספר מושבים מסוים בכל טיסה, אלא תתאפשר רכישת כרטיסי מיילים עד למושב האחרון בטיסה. בטיסות אייר פראנס, KLM, HOP!, Joon וטראנסאוויה תתאפשר רכישת כרטיסים באמצעות מיילים בכל סוגי המחלקות והכרטיסים. כמות המיילים הנדרשת לרכישת כרטיס תיקבע לפי נקודת המוצא, היעד, תאריך הטיסה, והמחלקה. כמו כן, שירות חדש הנקרא "Miles & Cash" תאפשר לחברי מועדון פליינג בלו לשלם עד 25% מעלות הכרטיס המוזל3 במזומן, במידה והנוסע לא צבר מספיק מיילים עבור הכרטיס.
שינויים אלה ייכנסו לתוקף ביוני 2018.
מתקדמים בקצב אישי
על מנת לעבור מרמת תוכנית אחת לאחרת, תוכנית ה-Flying Blue החדשה מציגה את ה- Experience Points, הנקראות גם XP. נקודות אלה ייקבעו את דרגת החברות במועדון. הסטטוס
לא יהיה תלוי יותר ב-Level Miles או בטיסות זכאות. צבירת הנקודות תאפשר לחברי מועדון להתקדם וליהנות מההטבות מיוחדות.
הניקוד הנדרש כדי להשתדרג לרמות נוסע מתמיד גבוה יותר הוא:
סילבר = 100 נקודות XP
גולד = 180 נקודות XP
פלטינום = 300 נקודות XP
חישוב הנקודות יתבצע בהתאם לסוג הטיסה (פנימית, טווח בינוני וטווח ארוך) והמחלקה בה טס הלקוח. הודות לעדכון הזה, הלקוחות יוכלו לגלות בקלות כמה נקודות XP הם יצברו בכל טיסה. תוכנית ה- Flying Blue היא תוכנית מועדון הלקוחות הראשון של חברות תעופה המציעה סולם כזה. מיילים ו/או טיסות זכאות שנותרו ב-31 במרץ 2018 יומרו לנקודות XP.
תקופת הזכאות עבור כל חבר מועדון פליינג בלו תחול למשך 12 חודשים (ולא למשך שנה קלנדרית), ובמהלך התקופה הזו יוכל כל נוסע לצבור את הנקודות הנדרשות כדי להגיע או לשמור על הרמה שלו. במקרה של שדרוג לרמה גבוהה יותר, תקופת הזכאות תתחיל מההתחלה עבור הרמה החדשה.
לחברי מועדון בדרגה סילבר, גולד ופלטינום, כל הנקודות שייצברו מעבר לסף המינימלי יישמרו ויעברו לתקופת הזכאות הבאה.
מעבר אוטומטי לתוכנית ה-Flying Blue החדשה
החל מה-1 באפריל 2018, כל חשבונות ה-Flying Blue יעודכנו באופן אוטומטי והלקוחות יוכלו להמשיך להשתמש בכל האפשרויות הקיימות כיום בחשבונותיהם.
בנוסף לחידושים האלו, חברי המועדון ימשיכו ליהנות ממגוון ההטבות של התוכנית הנוכחית:
אפשרויות מגוונות לשימוש במיילים עבור הטבות, שדרוגים, רכישת כבודה נוספת, או ארוחות מיוחדות מתפריטי ה-אה לה קארט;
צבירה וניצול של המיילים יחד עם השותפות הרבות של מועדון ה-Flying Blue;
כל הזכויות וההטבות המוצעות כיום לחברי מועדון בדרגה אייבורי, סילבר, גולד ופלטינום יישארו בתוכנית החדשה.
"בעזרת Flying Blue אנו משפרים את חווית הטיסה של מיליוני נוסעים, תוך יצירת ערך מוסף לקבוצה שלנו. התוכנית הפכה לחלק בלתי נפרד מחוויית הטיסה והיא הבסיס למתן שירות לקוחות איכותי בכל חברות התעופה של קבוצת אייר פראנס KLM. העדכונים לתוכנית החדשה יאפשרו לכל חברי המועדון שלנו חווית שימוש פשוטה יותר ואטרקטיבית יותר. בכך התוכנית תומכת באסטרטגיה שלנו להמשיך ולפתח שירותים חדשניים ומתקדמים, אשר שמים דגש על התאמה אישית לצרכי הלקוחות." אמר ז'אן-מארק ז'אנאיאק, יושב ראש ומנכ"ל אייר פראנס KLM.
פרדריק כהנא, סמנכ"ל מועדון הנוסע המתמיד Flying Blue באייר פראנס KLM הוסיף כי: "בשנתיים בהן עבדנו על הפרויקט של חידוש תוכנית ה-Flying Blue, הדבר העיקרי שעמד לנגד עינינו הוא הציפיות של לקוחותינו – לכן יצרנו תוכנית פשוטה יותר אשר מותאמת לצרכים המשתנים של כל לקוח. המטרה שלנו היא ש-Flying Blue תהיה מועדון מוביל בעולם התעופה, וזאת על ידי הקשבה ללקוחותינו ושיפור השירותים המוצעים."
לקבלת פרטים נוספים על התוכנית החדשה, בקרו באתר בכתובת
Flying Blue: מועדון לקוחות מוביל בעולם התעופה
ב-Flying Blue, מועדון הנוסע המתמיד של קבוצת אייר פראנס KLM, חברים כ-15 מיליון חברים, וכן 39 חברות תעופה שותפות ומעל ל-100 שותפות נוספות מתחומים אחרים.
ככל שחברי המועדון טסים יותר, כך הם יהיו זכאים להטבות רבות ומגוונות יותר. עם כרטיס Flying Blue, לקוחות יכולים לקבל גישה לשירותים שנוצרו במיוחד כדי להפוך את הטיסה שלהם למהנה אף יותר.
באתר האינטרנט חברי המועדון יכולים לבדוק את חשבונותיהם, להזמין כרטיסי טיסה ישירות או לבקש להוסיף מיילים חסרים לחשבונותיהם.
בנוסף, באתר הלקוחות יכולים לעיין במידע המלא על מועדון ה-Flying Blue, בכלל זה פירוט על כל ההטבות המגיעות לחברי מועדון בדרגת אייבורי, סילבר, גולד ופלטינום, באמצעות דפי מידע וסרטונים. כמו כן, ניתן גם למצוא מידע על כל הדרכים בהן אפשר לצבור או לנצל מיילים, ולעיין ברשימה המלאה של כל ההצעות שמציעות השותפות של המועדון בעמוד "Flying Blue Store".
(1) לא כולל מסים ואגרות ממשלתיות
(2) אפשרויות נוספות מוצעות על ידי אייר פראנס, KLM ו-HOP!
(3) ניתן לרכוש כרטיסי טיסה מוזלים באמצעות מיילים
כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=69427