דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס
IASIAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » תעופה » שר התחבורה ישראל כץ "רפורמטור"

שר התחבורה ישראל כץ "רפורמטור"

עוזי בכר 29 בספטמבר 2015 0:00

רפורמטור, כינה שמואל מרום, יו"ר מארגני לשכת התיירות הנכנסת, את השר ישראל כץ במפגש שנערך היום בת"א והודה לו על תמיכתו בהסכם השמיים הפתוחים ועל השינויים הנעשים בנתב"ג

שר התחבורה ישראל כץ "רפורמטור" no_imge-2157

במפגש מארגני לשכת התיירות הנכנסת, שהתקיים היום ( יום ה' ) בנוכחות שר התחבורה ישראל כץ, אמר שמואל מרום, יו"ר הלשכה:"משרד התחבורה נושק למשרד התיירות ואתה כבוד השר "רפורמטור" אמיתי. הסכם השמיים הפתוחים זו דרמה, אחד הדברים הטובים שקרו השנה ובכלל בעשור האחרון למרות שייקח הרבה זמן לראות את התוצאות".
 
" נעשו במשרדך גם דברים נוספים חשובים בנושא רשות שדות התעופה, תוכנית הרכבת לאילת, נמל התעופה בעובדה והנמלים",הוסיף שמואל מרום.
 
השר כץ הסכים עם הדעה שקיימת השקה בין משרד התיירות והתחבורה ואף שיבח את שר התיירות הקודם סטס מיסז'ניקוב על ביטול האשרות בין ישראל ואוקראינה שתרמו לכניסת תיירים לישראל.
 
בנושא הועדים, תקף השר את "מונופול הועדים" שהשתלטו על מקומות עבודה ומשרתים קומץ של אנשים." הדברים האלו הסתיימו במדינת ישראל ולא יקומו שוב"
 
במעבר חד בנושא הועדים עבר השר כץ לדבר על חברת התעופה אל על: " חברת אל על שאני אישית מאוד אוהב וכולנו גדלנו עם הסמל, חייבת להיות תחרותית. אל על עמדה במבחן לאחרונה ולא הצליחה במהלך מול העובדים. גם דינוזאורים נעלמו , לא יתכן שחברת אל על הופרטה ומאז לא קרה כלום".
 
השר כץ ציין את התועלת הרבה שהסכם השמיים הפתוחים יביא לישראל, לתיירות ולכלכלה "זו רק ההקדמה למה שהולך לקרות. הכשרנו את טרמינל 1 ל-55 טיסות במקום 30 במטרה ליישם את הסכם השמים הפתוחים. נציגי חברת ריינאייר בקרו בישראל וקיבלו הנחה משמעותית באגרות אך לא נוכל לעמוד בדרישתם ל-22 דקות להכנת הטיסה, 45 דקות זה ריאלי, עד כה אנו מצפים לתשובתם שלא הגיעה. התנאים בישראל שונים מאלו שבאירופה, כבודה ביטחון וכדומה. במידה ואל על תקים חברת לאו קוסט היא תקבל את אותם התנאים".
 
בנוסף להסכם עם האיחוד האירופי התייחס השר כץ להסכם שנחתם עם הפיליפינים ועם הסינים, שיאפשר 14 טיסות שבועיות בין שתי המדינות. בהמשך אמר השר כץ:" כרגע רק אל על מפעילה טיסות לסין והיא גם מנהלת את המגעים מול חברות התעופה הסיניות אז איזה אינטרס יש לה לקדם את הנושא. מי שצריך לנהל את הדיונים זו הממשלה ולא אל על".
 
בסיכום דבריו אמר שר התחבורה, שנדרשת החלטה מהירה בעניין נמל תעופה נוסף, שישרת את הנוסעים בעתיד." נתב"ג לא יוכל להכיל את כל הנוסעים ואז נהיה בבעיה רצינית. בדקנו את האפשרות להקים נמל תעופה משותף, צבאי ואזרחי בנבטים,אבל נתקלנו בהתנגדות של מערכת הביטחון. כל מפקדי חייל האוויר במהלך תפקידם מתנגדים אך ברגע שהם הופכים לאזרחים הם מיד משנים את דעתם בנושא"
.

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=76647

אולי יעניין אתכם גם

  • רשת פתאל מכריזה על פתיחת שני בתי מלון חדשים באגן הים התיכוןרשת פתאל מכריזה על פתיחת שני בתי מלון חדשים באגן הים התיכון
  • איגוד ערים כינרת: שירותי הצלה בארבעה חופים בכינרתאיגוד ערים כינרת: שירותי הצלה בארבעה חופים בכינרת
  • דלתא מתחדשת: מטוס הדגל, איירבוס A350 מצטרף לצידלתא מתחדשת: מטוס הדגל, איירבוס A350 מצטרף לצי
  • ריינאייר רוכשת 175 מטוסי בואינג 737ריינאייר רוכשת 175 מטוסי בואינג 737
  • סקי במדבר ? בדובאי זה אפשרי בסקי דובאיסקי במדבר ? בדובאי זה אפשרי בסקי דובאי
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version