אמדאוס וקבוצת אייר פראנס-KLM הודיעו על הסכם ארוך טווח של 5 שנים שנחתם ביניהם להמשך שיתוף פעולה . מחקר שנערך ע"י אמדאוס מראה שהשימוש ב- e-Retail solution הביא לעלייה של 24% בהכנסות
![no_imge-2520 נחתם הסכם ארוך טווח בין אמדאוס ואייר פראנס – KLM](https://www.ias.co.il/wp-content/uploads/thumbs/no_imge-2520-35t9y2xvul9nl7d09rx6v4.jpg)
אמדאוס, ספקית מובילה לפתרונות טכנולוגיים מתקדמים בשוק התיירות, ממשיכה להרחיב פעילותה ולאחרונה חתמה על הסכם ארוך טווח של חמש שנים עם קבוצת אייר פראנס – KLM לשימוש במערכת בשוק המקומי והבינלאומי.
ממחקר שנערך ע"י אמדאוס בקרב כ-100 חברות תעופה עולה שה- e-Retail solution הביא לעלייה של 7% בשימוש ו-24% בהכנסות.
Martijn van der Zee, סגן נשיא מסחר אלקטרוני באייר פראנס – KLM :" עבדנו עם אמדאוס Flex Pricer תקופה ארוכה ואנחנו מאוד מרוצים, דבר שהביא להרחבת השותפות העסקית . e-Commerce solutions תמכה באפשרות להעניק שירות ללקוחותינו לעוד 5 שנים".
Philippe Der Arslanian, ראש תחום המסחר האלקטרוני והסלולארי באמדאוס:" ראשית כול אני שמח על האפשרות להמשך שיתוף פעולה עם אייר פראנס – KLM לעוד 5 שנים. קבוצת אייר פראנס – KLM התקדמה מאוד בגישתה למסחר האלקטרוני ואנו שמחים לתמוך בה. בנוסף אנו שמחים לראות שהפתרונות שלנו תומכים באסטרטגיות המקוונות של חברות התעופה".
כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=77696