דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס
IASIAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » תעופה » לופטהנזה: תצוגת אופנה בגובה 10,000 רגל

לופטהנזה: תצוגת אופנה בגובה 10,000 רגל

עוזי בכר 2 באוקטובר 2017 0:00

 לרגל שבוע האופנה בניו יורק זכו נוסעי חברת התעופה לופטהנזה לצפות בשתי תצוגות אופנה חיות ובשני דיוני מומחים

לופטהנזה: תצוגת אופנה בגובה 10,000 רגל LH_12-2

אופנה וטכנולוגיה, זה הנושא בו התמקדה "המעבדה המעופפת" (FlyingLab) של לופטהנזה במהלך טיסה מפרנקפורט לניו-יורק השבוע. במהלך הטיסה, זכו הנוסעים לצפות בשתי תצוגות אופנה חיות ובשני דיוני מומחים. בנוסף, לנוסעים ניתנה הזדמנות לבחון מגוון טכנולוגיות לבישות חדשניות. קהל היעד של הטיסה היו הנוסעים בטיסה לשבוע האופנה בניו-יורק, אשר יחל היום (ה-9 בפברואר,2017).

מעצב האופנה הניו יורקי, רובין סינגר, הציג מבחר פריטים מקולקציית הנשים שעיצב לאביב-קיץ 2017 וכן פריטים מקולקציית סתיו-חורף 2018. מדובר בפעם הראשונה שקולקציה חדשה של מעצב הוצגה לקהל בגובה של 10,000 רגל.

במהלך התצוגה פסעו הדוגמניות במעבר המרכזי של המטוס אשר הפך למסלול. על מנת שהנוסעים יוכלו לראות היטב את הדוגמניות ולשמוע את המנחה מכל מושב במטוס, לופטהנזה התקינה מערכת מיוחדת בעלת שש מצלמות. כחברת התעופה הראשונה שעשתה זאת, לופטהנזה גם הציגה את תצוגת האופנה בווידאו כך שכל הנוסעים יכלו לצפות בה במכשירים הסלולריים שלהם באמצעות האינטרנט האלחוטי שבמטוס. בנוסף, שני דיוני המומחים שנערכו במהלך הטיסה, שודרו לכל המושבים במטוס הבואינג 747-8. הנוסעים בטיסה זכו גם לבחון מגוון התקנים טכנולוגיים לבישים ואופנתיים, החל מצמידים וכלה באזניות או התקנים למעקב אחר פעילות גופנית.

תצוגת אופנה במטוס לופטהנזה לניו יורק (צילום: יחסי ציבור)

את ה-FlyingLab חתמה תצוגת אופנה של צוות המטוס, אשר הדגימו את השפעת המגמות האופנתיות על מדי הדיילים ב-60 השנים האחרונות. בהתאם לנושא זה, מטוס הג'מבו נצבע מחדש בצבעי הלוגו של לופטהנזה משנות ה-70 של המאה ה-20.

ה-FlyingLab הינה פלטפורמת חדשנות פתוחה של לופטהנזה. כל "מעבדה מעופפת" שכזו מורכבת משני חלקים – שיחה או הרצאה ובחינה של מוצרים. ההשתתפות אינה כרוכה בתשלום. 

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=70743

אולי יעניין אתכם גם

  • טקס תרבות התה האזרבייג'ני: This is definitely my cup of teaטקס תרבות התה האזרבייג'ני: This is definitely my cup of tea
  • לקראת חגי האביב: איום טרור כלפי ישראלים בחו"ללקראת חגי האביב: איום טרור כלפי ישראלים בחו"ל
  • ישרוטל תארח את פסטיבל הגיטרה בים האדוםישרוטל תארח את פסטיבל הגיטרה בים האדום
  • טורקיש איירליינס בדרוג "יהלום"  בבטיחות ובריאות טיסהטורקיש איירליינס בדרוג "יהלום" בבטיחות ובריאות טיסה
  • מדיניות הכניסה, הבדיקות והאשפוז של בני משפחה בפוקטמדיניות הכניסה, הבדיקות והאשפוז של בני משפחה בפוקט
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version