בהתאם להסכם קיבוצי שנחתם בין ההסתדרות להנהלת ישראייר, חלק מהטייסים שולבו בתפקידי מפתח בחברה והיתר פרשו מרצון תמורת פיצויים מיטיבים. אבי אדרי, יו"ר איגוד עובדי התחבורה: "אני מברך על כך שההסכם הקיבוצי יושם ושהצלחנו לשמור על מלוא זכויות הטייסים"
חברת התעופה ישראייר השלימה את הטיפול בטייסיה אשר הגיעו לגיל 65 ולפי הוראות משרד התחבורה נאלצו להפסיק את טיסותיהם. בהתאם להסכם קיבוצי שנחתם בין איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות לבין הנהלת החברה, ושביקש לשמור על זכויותיהם וכבודם, יכלו הטייסים לבחור בין המשך העסקה בחברה בתפקידים אחרים, לבין פרישה מרצון.
הטייסים שבחרו להישאר בישראייר שולבו בתפקידי מפתח בחברה ובהם סמנכ"ל מבצעי אוויר, ממונה בטיחות ארגונית ומדריך-בוחן באחד מציי המטוסים.
יתר הטייסים פרשו בהסכמה וקיבלו פיצויי פרישה מיטיבים, כפי שנקבע בהסכם הקיבוצי, המעידים על ההערכה והתרומה שלהם לצמיחתה של ישראייר ועל עבודתם המסורה.
אבי אדרי, יו"ר איגוד עובדי התחבורה, מסר: "אני מברך על כך שההסכם הקיבוצי יושם ושהצלחנו לשמור על מלוא זכויות הטייסים שחצו את גיל 65. יצרנו מצב ובו שכבת הגיל האמורה המשיכה לעבוד בתפקידים בכירים ומשמעותיים בחברה, ואילו מי שבחרו בכך פרשו מרצונם החופשי בצורה מכובדת תמורת סכומי פיצויים נכבדים".
כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=72277