מהיום נוסעי ארקיע הטסים מחו״ל לישראל יוכלו לבצע מראש צ׳ק אין, לבחור מושב, לשלם עבור כבודה ושדרוג בצ'ק אין הדיגיטלי. השירות זמין במרבית יעדי הטיסה של ארקיע ויורחב במהלך השנה
חברת ארקיע מעדכנת בשיפור משמעותי בחוויית הנוסעים. מהיום נוסעי ארקיע הטסים מחו״ל לישראל יוכלו לבצע מראש צ׳ק אין, לבחור מושב, לשלם עבור כבודה ושדרוג בצ'ק אין הדיגיטלי. השירות זמין במרבית יעדי הטיסה של ארקיע ויורחב במהלך השנה.
חידוש זה יחסוך זמן יקר לנוסעים בדלפקי הצ׳ק אין ויאפשר לנוסעים הטסים עם תיק יד בלבד להגיע ישירות לשער העלייה למטוס
(בתחנות שמאפשרות זאת).
שירות זה כבר זמין ביעדים הבאים:
אמסטרדם
ברצלונה
בוקרשט
טביליסי
בטומי
רומא
זנזיבר
קישינב
יצטרפו מחודש מרץ – אתונה ומחודש מאי – קולמבו ולרנקה ובקרוב יורחב לשאר יעדי ארקיע.
עינת יונגר כרמלי סמנכ"ל השיווק של ארקיע: "כחלק ממעבר החברה למערכת הצ׳קאין המתקדמת של החברה ההולנדית Iport. הרחבנו את פריסת המערכת לתחנות ארקיע ביעדים השונים בעולם. המעבר למערכת החדשה יאפשר לנוסעים כבר מעתה לשדרג את טיסתם ולרכוש מוצרים נלווים בלחיצת אצבע מהנייד או ובמידת האפשר לדלג על מעמד הצ'ק אין".
כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=153083