אליעזר שקדי מנכ"ל אל על העניק ללקוחת המיליון של "הנוסע המתמיד" את כרטיס המועדון. מאיה גרין, סמנכ"ל משאבי אנוש בחברת היי טק, תושבת הרצליה, היא החברה המיליון במועדון הנוסע המתמיד
בטקס שנערך בלשכת מנכ"ל אל על העניק שקדי ללקוחת המיליון זוג כרטיסי טיסה לאירופה. בנוסף קיבלה הזוכה כרטיס GLOBALY במעמד זהב.
אליעזר שקדי, מנכ"ל אל על בירך את מאיה גרין על הצטרפותה למשפחת הנוסע המתמיד ואמר לה כי הוא מאחל לה שנים ארוכות וטיסות רבות עם אל על.
בימים אלה מציין מועדון הנוסע המתמיד של אל על את הלקוח המיליון.
החל מ 6 בנובמבר ועד 5 בדצמבר מציעה אל על הטבות מיוחדות לחברי מועדון הנוסע המתמיד: הצטרפות חינם ו 25 נקודות מתנת הצטרפות ובנוסף עד 30% תוספת נקודות על המרות מכרטיסי האשראי.
המבצע כולל את חברות האשראי ישראכרט, כ.א.ל, לאומי קארד, דיינרס ואמריקן אקספרס וילווה בקמפיין באמצעות משרד הפרסום מקאן ארקיסון.
תוספת נקודות המתנה עבור המרות מכרטיסי אשראי יינתנו בצורה מדורגת:
לממירים עד 1000 נקודות- תוספת של 20% נק' מתנה
לממירים 1000-2000 נקודות- תוספת של 25% נק' מתנה
לממירים מעל 2000 נק'- תוספת של 30% נקודות מתנה
בסכום השווה לערך 100 נקודות מועדון, יקבל בפועל 130 נקודות מועדון.
מלבד צבירת נקודות מטיסות אל על יכולים חברי מועדון הנוסע המתמיד לצבור נקודות גם מהחברות השותפות וביניהן כל חברות כרטיסי האשראי בישראל. העברת הנקודות מכרטיסי האשראי למועדון הנוסע המתמיד הנה הטבה אטרקטיבית במיוחד לחברי המועדון.
למעשה, כל פעולה יומיומית שמתבצעת בכרטיס האשראי מקרבת את חבר המועדון לכרטיס הבונוס/ השדרוג.
רוב החברים הממירים נקודות מכרטיסי אשראי משתמשים בהן כהשלמה לנקודות חסרות עבור שובר בונוס או שדרוג (בנוסף לנקודות שצברו מטיסות).
כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=78799