יו"ר ומנכ"ל קבוצת אייר פראנס- KLM אלכסנדר דה יוניאק ופרדריק גאגאי ,יו"ר ומנכ"ל אייר פראנס שלחו אמש (ד') מכתב התנצלות לכ-4 מיליון לקוחות:"ברוך שובכם למטוסינו, נעשה את כל המאמצים להחזיר את אמונכם"
אמש (ד') בסיומה של שביתת אייר פראנס שנמשכה כשבועיים שלחה הנהלת חברת התעופה אייר פראנס מכתב התנצלות ל-4 מיליון לקוחות :
"אדון/גברת יקרים,
השביתה שהחלה ביום שני ה-15 בספטמבר סוף סוף הגיעה לסיומה. ברצוננו שוב להתנצל על הקשיים שנגרמו בעקבות המצב הקשה. למרות חוסר שביעות רצון, אנו רוצים להודות בכנות לרבים מכם ששלחו מכתבי עידוד ותמיכה.
מכוון שהשביתה שיבשה את חייכם אנו חייבים לכם הסבר.
שוק התעופה השתנה, הרגלי הנסיעה שלכם השתנו ואנו חייבים להסתגל לשינויים. הביקוש לטיסות מוזלות באירופה וצרפת גובר ומכוון שאנו לא ערוכים כראוי המתחרים שלנו ניצלו היטב את המצב.
מרגע זה אנו נאיץ את התפתחותה של חברת הלאו קוסט טראנסאוויה, שהיא חיונית מאוד לקבוצת אייר פראנס – KLM ולמרות המאמץ לסיים את השביתה מהר ככל האפשר אין לנו ברירה אלא להמשיך בתוכנית המקורית.
החדשות הטובות עבורכם, פיתוחה של חברת טראנסאוויה, תוך כדי הרחבת המוצרים ומענה טוב יותר לצרכי הלקוחות המעוניינים בתעריפים נמוכים ושירות איכותי. פיתוח החברה יביא ל-1000 מקומות עבודה חדשים, כולל ל-250 טייסים.
האסטרטגיה שלנו היא להציע מגוון רחב של מוצרים בעלות נמוכה ואיכותית למטרות עסקים ופנאי תוך כדי החדרת הקבינות החדשות בטיסות ארוכות טווח.
בשם צוות קבוצת אייר פראנס – KLM , ברוך שובכם למטוסינו נעשה את כל המאמצים להחזיר את אמונכם"
פרדריק גאגאי, יו"ר ומנכ"ל אייר פראנס.
אלכסנדר דה יוניאק , יו"ר ומנכ"ל קבוצת אייר פראנס – KLM.