חברת התעופה ו- Tourism New Zealand חתמו על הסכם בשווי 20 מיליון דולר במטרה לקידום התיירות. גם ממשלת ניו זילנד תשקיע 158 מיליון דולר ולכבוד הקמפיין עוצבו מטוסי החברה בצבעים שחור לבן ועליהם צמח השרך
חברת התעופה אייר ניו זילנד חשפה את העיצוב החדש של מטוסיה, שיכנס לתוקף במהלך השנה. על המטוס הצבוע בשחור לבן יתנוסס צמח השרך . רוב המטוסים יהיו צבועים בלבן וחלק קטן מהצי יצבע בשחור.
כמו כן, נחתם הסכם בין חברת התעופה והמשרד האחראי על שיווק התיירות לניו זילנד- Tourism New Zealand, בשווי של יותר מ-20 מיליון דולר לקידום התיירות למדינה ממספר מדינות בעולם.
ההסכם שנחתם יגדיל ב-80% את תקציב הפרסום בהשוואה ל-2012 ויתמקד במדינות כמו: אוסטרליה, סין, הונג קונג, יפן, צפון אמריקה, בריטניה ואירופה ושווקים חדשים כמו הודו ואינדונזיה.
כריסטופר לוקסון, מנכ"ל אייר ניו זילנד: "ההסכם ירחיב את הקשר של חברת התעופה עם Tourism New Zealand,השותף השיווקי הגדול ביותר שלנו. כחברת התעופה הלאומית, גידול בתיירות הנכנסת הוא גורם קריטי להצלחה שלנו"
" אנו מטסים תיירים לניו זילנד יותר מכל חברת תעופה אחרת וזה טבעי שנפעל בשיתוף פעולה עם השותפים שלנו להגדיל את האפשרויות",הוסיף כריסטופר לוקסון.
מנכ"ל Tourism New Zealand, Kevin Bowler :" ההסכם עם אייר ניו זילנד והחלטת הממשלה בניו זילנד להשקיע 158 מיליון דולר בקידום התיירות ב-4 שנים הקרובות מאפשרות לשפר ולהרחיב את מאמצי השיווק".
אייר ניו זילנד ו- Tourism New Zealand עבדו גם בעבר בשיווק וקידום התיירות לניו זילנד.כזכור, קמפיין ההוביט שזכה להצלחה מסחררת ברחבי העולם ולאחרונה אירוח 180 עיתונאים ו-140 סוכני נסיעות מצפון אמריקה ואירופה.
כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=77664