החל מהקיץ הקרוב, בנוסף להטבת נוסעי מחלקת העסקים, גם נוסעי מחלקות הפרימיום והתיירים ייהנו משליחת הודעות טקסט באמצעות שירותי האינטרנט בחינם
אול ניפון איירווייז (All Nippon Airways- ANA), חברת התעופה הגדולה ביותר ביפן, תציע שירות Wi-Fi חינם לנוסעי מחלקת העסקים שלה בטיסות בינלאומיות החל מהקיץ הקרוב. גם לנוסעי מחלקת הפרימיום ומחלקת התיירים תהיה גישה להודעות טקסט חינם בטיסות בינלאומיות עד סוף מרץ 2025.
שירות ANA Wi-Fi Serviceblank בטיסות בינלאומיות קיים כבר מ-2014 ומאפשר לנוסעים לגשת לאינטרנט, דואר אלקטרוני ופלטפורמות מדיה חברתית. מאז ההיצע הורחב, כך שקיימת גישה חופשית לאינטרנט אלחוטי בטיסות פנים ו-ו-Wi-Fi חינם לנוסעי מחלקה ראשונה בטיסות בינלאומיות.
"All Nippon Airways (ANA) מחויבת לשיפור מתמשך של חווית הלקוח שלנו, ושיפור שירותי ה-Wi-Fi הנוספים שיופעלו למטרות אישיות או עסקיות הם ההטבה האחרונה עבור הנוסעים שלנו", אמר Tomoji Ishii, סגן נשיא בכיר, ניהול חווית לקוחות ותכנון ב- ANA. "המאמצים המתמשכים שלנו להרחיב את השירותים השונים בטיסה באים במטרה לספק ללקוחותינו חוויה מהנה עוד יותר במהלך הטיסה."
כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=155153