משרד התיירות קיבל תוספת של 120 מיליון ש"ח לתקציב השיווק ו-125 מיליון ש"ח להשקעה בתשתיות תיירות
בהמשך לשיאים בכניסות תיירים לישראל והשגשוג בתיירות, תוספת של 120 מיליון ש״ח לתקציב שיווק ישראל כך שסך תקציב השיווק יעמוד בכל שנה על מעל חצי מיליארד ש״ח. כמו כן, ניתנה תוספת של 125 מיליון ש״ח להשקעה בתשתיות תיירות אשר יכללו, בין היתר, את תקציב הקמת הרכבל בירושלים. בנוסף, אושרה תוספת תקציב של 125 מליון ש״ח לתכנית משרד התיירות להגדלת היצע חדרי המלון. עוד סוכם כי לא ייפגעו הטבות המע"מ לתיירים.
שר התיירות, יריב לוין: ״שנת 2017 הייתה שנה שוברת שיאים בתיירות לישראל עם יותר מ3.6 מיליון תיירים שנכנסו לישראל. המהפכה בתיירות תרמה ב-2017 תרומה עצומה למשק. לראשונה ההכנסות מתיירות נכנסת חצו את רף 20 מיליארד השקלים תוך שנוצרו כ-25 אלף מקומות עבודה חדשים. על כל שקל שהאוצר משקיע במשרד התיירות הוא מקבל בחזרה כמעט 20. אני משוכנע שבעזרת הגידול בתקציב והמשך המדיניות והמאמץ שאנו משקיעים במשרד התיירות, נראה תוצאות ושיאים חדשים גם בשנה הבאה.״
כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=68981