שר התיירות חיים כץ:" מדיניות השיווק שאני מוביל בזמן המלחמה היא התמקדות בקהלים אוהדים, יהודים ונוצרים, שממשיכים להגיע לארץ על אף התקופה המאתגרת, מתוך חיבור עמוק לישראל"
במטרה לעודד את תנועת התיירות הנכנסת לישראל, שר התיירות חיים כץ יוצא היום (שני) לביקור בן יומיים בפריז, במסגרתו יחנוך את הביתן הישראלי ביריד IFTM. השר חיים כץ יקיים סדרת ראיונות לתקשורת המקומית ויערוך פגישות עם בכירים מחברת התעופה Air France ונציגי הקהילה היהודית והקתולית.
שר התיירות חיים כץ:" השוק הצרפתי הוא השני בגודלו בשנת 2024 והמוביל מבין מדינות אירופה עם למעלה מ-105,000 כניסות תיירים. מדיניות השיווק שאני מוביל בזמן המלחמה היא התמקדות בקהלים אוהדים, יהודים ונוצרים, שממשיכים להגיע לארץ על אף התקופה המאתגרת, מתוך חיבור עמוק לישראל".
בימים אלו מושק בצרפת קמפיין לקהילה היהודית בעיתונות וברדיו, הכולל מסרים של סולידריות והמלצות ממקומיים שביקרו בישראל השנה. כמו כן, ברקע שנת היובל הנוצרית ( jubilee) המשרד פועל לעידוד תנועה צליינית מהמדינה, תוך יצירת שיתופי פעולה עם ארגונים קתוליים.
ביריד התיירות IFTM Top Résa, שיפתח מחר (שלישי), משתתפים למעלה מ-1,500 מציגים וכ- 34 אלף גורמי תעשייה מכל העולם. בביתן הישראלי יציגו מארגני תיירות נכנסת, מלונות וחברת אל על.
במטרה לשמור על צינורות השיווק של ישראל בעולם, משרד התיירות יקח חלק במספר ירידים נוספים בשנה הקרובה, בהם היריד המסורתי והמוביל WTM London, ולראשונה מזה 16 שנה ב- ITB Asia. יריד שיתקיים במהלך אוקטובר ומהווה פלטפורמה לחיזוק הקשרים עם שווקי המפתח באסיה, ביניהם: הודו, פיליפינים, סין קוריאה ועוד.
כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=162876