"הנוכחות שלנו בירידי תיירות ברקע המלחמה ובמיוחד בתערוכה הגדולה בעולם שנערכת בברלין, נועדה להעביר מסר ברור, ישראל פתוחה לתיירות ומצפה לשובם של מיליוני התיירים שמבקרים בארץ מידי שנה", אמר שר התיירות חיים כץ
שר התיירות חיים כץ, יחנוך מחר (יום ג' 5.3.24) את הביתן הישראלי ב- ITB, בהשתתפות בכירי תעשיית התיירות ונציגי שגרירות ישראל בגרמניה. ביריד, שיימשך 3 ימים, צפויים להשתתף כ-10,000 נציגים מ-160 מדינות, ויבקרו בו כ-100,000 אנשי מקצוע מתעשיית התיירות בעולם, מקבלי החלטות ועיתונאים.
לקידום שיתופי פעולה והגברת תנועת התיירות הנכנסת לישראל, השר חיים כץ, יקיים פגישות עם שרים מקבילים, חברות תעופה, חברות תיירות מהגדולות באירופה, ראשי ארגון DRV ואיגוד הנסיעות הגרמני המייצג את תעשיית התיירות הגרמנית. כמו כן, ייפגש עם בכירי חברת התקשורת אקסל שפרינגר, שהינה ההוצאה לאור הגדולה בגרמניה ומהגדולות באירופה כולה, ויערוך מסיבת עיתונאים לכ-40 כתבים. מנכ"ל המשרד, דני שחר, ייפגש עם מקביליו ממדינות אירופאיות ועם נציגי חברות תעופה וסוכנים מובילים בשוק דוברי גרמנית.
שר התיירות חיים כץ: "השוק הגרמני, הוא מהמרכזיים לחידוש תנועת התיירות לישראל. ההתעניינות בישראל כיעד תיירותי נותרה חזקה. הנוכחות שלנו בירידי תיירות ברקע המלחמה ובמיוחד בתערוכה הגדולה בעולם שנערכת בברלין, נועדה להעביר מסר ברור, ישראל פתוחה לתיירות ומצפה לשובם של מיליוני התיירים שמבקרים בארץ מידי שנה".
הביתן הישראלי, המהווה מדי שנה מוקד משיכה למשתתפי היריד, משתרע על שטח של 790 מ"ר וישתתפו בו מלונאים, מארגני תיירות נכנסת, נציגי חברות תעופה ועמותות תיירות. למבקרים בביתן יוצעו טעימות יין ישראלי על ידי סומליה. בנוסף, יחולקו חולצות מעוצבות של ערי תיירות בישראל לפי בחירה.
שוק התיירות הגרמני נחשב למרכזי בעולם, עם תרבות מפותחת מאוד של נסיעות לחו"ל ולמעלה מ-80 מיליון נסיעות בשנה. כמחצית מהתיירים הגרמנים שביקרו בישראל שבו לבקר בארץ בשנית.
כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=153566