דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס
IASIAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » תיירות » משרד התיירות: "אין ביטולים משמעותיים של הזמנות תיירים"

משרד התיירות: "אין ביטולים משמעותיים של הזמנות תיירים"

דפנה וייס 12 בדצמבר 2016 0:00

בפגישה שנערכה היום (א') במשרד התיירות בין גורמים שונים בתעשיית התיירות התברר כי הביטולים בהזמנות תיירים  לא משמעותית ויבוצעו צעדים במטרה לצמצם את הפגיעה בתעשיית התיירות

משרד התיירות: "אין ביטולים משמעותיים של הזמנות תיירים" OLD-JAFFA-22

בפגישת עדכון עם גורמים בתעשיית התיירות, שהתקיימה הבוקר במשרד התיירות התברר כי אין ביטולים משמעותיים של הזמנות תיירים, ובכל מקרה הוחלט על שורה של צעדים כדי למנוע פגיעה אפשרית בתעשיית התיירות.

בפגישה בה השתתפו נועז בר ניר, מנכ"ל התאחדות המלונות, יוסי פתאל, מנכ"ל לשכת מארגני תיירות נכנסת, ישי ברנע, יו"ר התאחדות מלונות ירושלים ובני כפיר, יו"ר אגודת מורי הדרך, הוצגו נתונים מעודדים על חזרה לשיאים בכניסות תיירים בחודש ספטמבר, שאפיינו את השנים 2012-13. על פי נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, בחודש ספטמבר 2015 נכנסו לישראל 225 אלף תייריםעלייה של 25% ביחס לחודש ספטמבר אשתקד ועלייה של 6% ביחס לספטמבר 2013.

בפגישה, שנערכה בראשות מנכ"ל משרד התיירות אמיר הלוי, מסרו המשתתפים עדכונים על מצב התיירות, ומדבריהם עולה, כי הסיקור התקשורתי אינו משקף את המצב בשטח, ואינו כפי שמצטייר מכותרות העיתונים. כמו כן נאמר כי בכל העולם מתמודדים עם משברים שפוגעים בתיירות, החל מאסונות טבע ופיגועי טרור וכי התיירים היום מודעים לחוסר היציבות המאפיין את העולם כולו.

בין היתר, יו"ר אגודת מורי הדרך, בני כפיר, אמר בפגישה, כי מורי הדרך לא קבלו הודעות על ביטולים בחודש הקרוב. כפיר סיפר שבסוף השבוע האחרון יצאו לירושלים ולמצדה כ-60 אוטובוסים עם תיירים שהגיעו באניות נופש שעגנו בישראל, וכי בשבוע הבא צפויות לעגון אניות נופש נוספות עם תיירים שיטיילו בארץ.

המנכ"ל הלוי וחברי ההנהלה מנו את רשימת הכנסים הבינלאומיים המתקיימים בימים אלה בישראל, ואשר מביאים לארץ אלפי תיירים. ביניהם: כנס ווטק, כנס המדע והחלל, אינדי-נגב באזור הדרום ועוד.

כמו כן דווח בפגישה, כי אורחי המשרד הנמצאים בימים אלה בישראל ממשיכים לטייל כרגיל בירושלים וביתר חלקי הארץ. אף לא אחד מהם ביטל הגעתו. 

שר התיירות יריב לוין, הורה על המשך פעילות מנהל השיווק בפרסום הקמפיינים לעידוד תיירות לישראל, שעולים בימים אלה בחו"ל ואף על השקת קמפיינים חדשים באיטליה, בארצות הברית ובברזיל.

השר הנחה את קב"ט המשרד ואת הדרגים המקצועיים להיות זמינים לכל פניה מצד מארגני התיירות והתיירים ולתת מענה מידי לכל שאלה או בקשה לסיוע, אם יידרש. במסגרת זו, נציג המשרד לנושא, מקבל עדכונים מהגורמים בשטח, לרבות מהמשרד לביטחון פנים וכל מידע רלוונטי מועבר מידית למארגני התיירות. ולמורי הדרך.

בסיכום הפגישה הוחלט כי:

משרד התיירות יפעל להקדים אירוח מחו"ל של מקבלי החלטות בתיירות, שאמורים להגיע לארץ מאוחר יותר, וכן הוחלט גם לתגבר את מספר האירוחים בתקופה הקרובה. יצוין כי משרד התיירות מארח בישראל מדי שנה למעלה מ-2,000 עיתונאים, ידוענים ומובילי דעת קהל מארצות מקור לתיירות לישראל.

המשרד יסייע בהקלת התנועה של קבוצות תיירים ואוטובוסים של תיירים, מול גורמי הביטחון, כדישינהגו בהם ביתר התחשבות, במקומות בהם יש חסמים תעבורתיים.
המשרד יקדם את הצעת מורי הדרך ליזום סיורים רגליים מודרכים בחינם לציבור, באתרי תיירות מרכזיים ברחבי הארץ, כדי לתמוך בעסקי התיירות וכדי לבסס את המשך המדיניות של "עסקים כרגיל".

 

 

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=73252

אולי יעניין אתכם גם

  • קוריאן אייר: מבצע סנונית ראשונהקוריאן אייר: מבצע סנונית ראשונה
  • מבצע מרתון דרכון יסתיים ביום חמישימבצע מרתון דרכון יסתיים ביום חמישי
  • אוסטריאן איירליינס תגדיל את מספר הטיסות בקו וינה-תל אביבאוסטריאן איירליינס תגדיל את מספר הטיסות בקו וינה-תל אביב
  • וייטנאם איירליינס ביצעה את הטיסה הבינלאומית הראשונה מאז חודש מרץוייטנאם איירליינס ביצעה את הטיסה הבינלאומית הראשונה מאז חודש מרץ
  • פרינסס קרוזס משיקה WiFi מתקדם לשירות הלקוחותפרינסס קרוזס משיקה WiFi מתקדם לשירות הלקוחות
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version