משרד התיירות השתתף השבוע בפסטיבל האורות בברלין והקרין קליפ תיירותי באתרים מרכזים בעיר במטרה לעודד את התיירות לישראל. למעלה מרבע מיליון תיירים מגרמניה מגיעים בשנה לישראל 40% מהם שבים לבקר בישראל בשנית בתוך שנתיים-שלוש. צפו בקליפ
משרד התיירות הקרין בשבוע האחרון באתרים מרכזים ברחבי ברלין קליפ הקורא לגרמנים לבוא לבקר בישראל. הקליפ הוקרן במסגרת פסטיבל האורות שהסתיים אמש בעיר. באירוע בברלין השתתפו כ-2 מיליון צופים ועל פי הערכה התבצעו כ-1.8 מיליארד קשרי מדיה במגוון פלטפורמות. לצד הפרסומת הישראלית, הוקרנו במהלך הפסטיבל מייצגי אור רבים על גבי מבנים היסטוריים ומרכזי תרבות בברלין, שצבעו את העיר בלילות.
במסגרת ציון 50 שנות יחסים דיפלומטים בין גרמניה לבין ישראל בשנה הבאה, ישראל צפויה להשתתף בפסטיבל האורות גם ב-2015 במסגרת שיתוף פעולה של השגרירות בברלין ומשרד התיירות. שיתוף פעולה זה יביא להגדלת החשיפה של הגרמנים למוצר התיירותי הישראלי באופן משמעותי.
בתוך כך הקרנת הפרסומת בפסטיבל האורות היא "פרומו" לקמפיין רחב היקף שיושק בסוף החודש בהשקעה של 3.5 מיליון אירו בגרמניה. במסגרת הקמפיין תשווק ישראל בטלוויזיה, בעיתונות הכתובה ובאינטרנט כיעד תיירותי מסקרן ומרגש. במסגרת הקמפיין גם יעלה מיני-אתר ייעודי שיכלול, בין היתר, הצעות מכר אטרקטיביות.
גרמניה היא מדינת המקור הרביעית במספר התיירים המגיעים ממנה לישראל ומשרד התיירות פועל בה באופן אינטנסיבי בתחומי השיווק, הפרסום ויחסי הציבור. התיירות מגרמניה לישראל גדלה באופן מתמיד. כ-254,000 תיירים הגיעו מגרמניה לישראל בשנת 2013. 40% מהגרמנים שבים לבקר בשנית בתוך שנתיים-שלוש. בעקבות מבצע 'צוק איתן' משרד התיירות מגדיל את השקעות השיווק בגרמניה, שיש בה פוטנציאל תיירותי גדול מאוד, במטרה להגביר את הביקושים.
כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=74923