התקופה הוארכה מסוף השנה ל-28 בפברואר 2021. לקוחות עשויים לשאת בעלויות נוספות אם, למשל, המחלקה המצוינת בהזמנה המקורית כבר אינה זמינה
בשל שיבושי לוחות זמני הטיסות בעידן הקורונה, פתיחת וסגירת גבולות והצורך בשינוי מתמשך בחידוש ההזמנות הקיימות, קבוצת לופטהנזה (לופטהנזה, SWISS, אוסטריאן איירליינס, בריסל איירליינס) נרתמת לעזרת הנוסעים ומאריכה את האופציה לחידוש ההזמנות בחינם, עד ל-28 בפברואר 2021. לאחר מכן ניתן לבצע הזמנה מחודשת נוספת ללא תשלום.
חברות התעופה בקבוצת לופטהנזה כבר אפשרו ללקוחותיהם לבצע הזמנה מחודשת של כרטיסי הטיסה בחינם. ביטול דמי ההזמנה המחודשת חל בכל ההזמנות החדשות ובכל התעריפים בטיסות קצרות, בינוניות וארוכות טווח.
המשמעות היא שחברות התעופה בקבוצת לופטהנזה מגלות כעת אפילו יותר גמישות לצרכי הלקוחות שלהם . עם זאת, לקוחות עשויים לשאת בעלויות נוספות אם, למשל, המחלקה המצוינת בהזמנה המקורית כבר אינה זמינה בעת הזמנה מחדש לתאריך או ליעד .
כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=112226