יחד עם פרסום התוצאות השנתיות, יוצא מסר פסימי מנמל התעופה הלונדוני: "משבר ה- COVID-19 היה חסר תקדים, העולם השתנה באופן דרמטי"
עם פרסום הדו"ח השנתי בנמל התעופה לונדון גטוויק, אמר סטיוארט וינגייט (Stewart Wingate), מנכ"ל נמל התעופה כי יתכן שיחלפו 4 שנים עד שמספר הנוסעים יחזור לרמות שלפני הקורונה. "חווינו ירידה דרמטית במספר הנוסעים, העולם השתנה באופן דרמטי ונמל התעופה גטוויק נקט בפעולות כדי להבטיח שמירה על בריאותם ובטיחותם של הנוסעים וצוות העובדים."
הפעולות שננקטו בנמל התעופה לונדון גטוויק במטרה להפחית עלויות כוללות: איחוד זמני של הפעילות בטרמינל הדרומי והגבלת טיסות מתוזמנות בין 14:00 ל- 22:00 בכל יום. כ-90% מהעובדים הוצאו לחופשה וכל התוכניות העתידיות הוקפאו. ב-3 באפריל נמל התעופה קיבל הלוואה בסך 300 מיליון ליש"ט בקונסורציום של בנקים ולא יינתנו דיבידנדים בשנת 2020.
בתשעת החודשים, שהסתיימו ב-31 בדצמבר 2019, מספר הנוסעים עמד על 37 מיליון עם עליה של 0.3% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד.
כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=106099