עיריית תל אביב-יפו והתאחדות המלונות בתל אביב רבתי, משיקים קמפיין לעידוד הלינה בבתי המלון בעיר, עם מבצעי קיץ והטבות מיוחדות לקהל הישראלי
עיריית תל אביב-יפו והתאחדות המלונות תל אביב רבתי, משיקות קמפיין מבצעי קיץ והטבות מיוחדות, כחלק מקמפיין עירוני "חוףשה בעיר", לעידוד תיירות הפנים בתל אביב-יפו. מי שילון במלונות העיר במהלך הקמפיין, יהנה משלל סיורים חינמיים, כניסה 1+1 לאטרקציות תיירותיות ושימוש במתקני חוף ואופני "תל אופן" ללא תשלום. המהפכה השיווקית הגלובלית שביצע משרד התיירות בשלוש השנים האחרונות, הביאה זינוק חסר תקדים בתיירות לישראל ולתל אביב-יפו בפרט. שנת 2019 נחתמה עם 4.55 מיליון תיירים – שיא של כל הזמנים בתיירות. בבתי המלון בתל אביב יפו נרשמו 3.85 מיליון לינות, מתוכן כ-2.95 מיליון לינות של תיירים בינלאומיים ועוד כ-900,000 לינות של תיירים ישראלים. אחוז תפוסה ממוצע במלונות עמד על 76%, הגבוה ביותר מאז שנת 2010.
עם פרוץ משבר הקורונה, התיירות הנכנסת לישראל נעצרה לחלוטין ובתי המלון בעיר ספגו מכה קשה מאוד. כעת, עם ההחלטה על ההקלות ופתיחת בתי המלון, התגייסו העירייה והתאחדות המלונות להציע הטבות מיוחדת לנופשים בעיר. הקמפיין הפרסומי יעלה לאוויר בסוף השבוע הקרוב, ויהיה בתוקף מה-18 ביוני ועד 1 באוגוסט, זאת במקביל לקמפיין לעידוד תיירות הפנים של משרד התיירות. במסגרת הקמפיין העירוני, יציעו עשרות מלונות בעיר מבצעים ומחירים מיוחדים לנופשים הישראלים, בנוסף התיירים הלנים בבתי המלון ייהנו גם מכרטיס הטבות.
שר התיירות, אסף זמיר: "משרד התיירות והתאחדות בתי המלון, ימשיכו לשתף פעולה עם עירית תא יפו, לקידום התיירות גם בתקופת הקורונה וגם לאחריה. הקיץ זו הזדמנות נהדרת עבור ישראלים רבים שעדיין לא חוו וביקרו בת"א, לגלות את כל מה שיש לעיר להציע ולהתאהב בה".
ראש עיריית תל אביב-יפו, רון חולדאי: "תעשיית התיירות המשגשגת של תל אביב-יפו, פירנסה עד פרוץ משבר הקורונה, אלפי עסקים ועשרות אלפי אנשים. אנו נחושים להחזיר את התעשייה הזו לפעילות, תוך הקפדה יתרה על קיום כללי התו הסגול בחוף הים, במסעדות, בבתי קפה, במוזאונים, ובאטרקציות השונות".
ג'ימי זוהר, יו"ר התאחדות מלונות תל אביב רבתי: "עקב משבר הקורונה וסגירת השמיים, תעשיית התיירות מתמודדת עם אתגר מאד לא פשוט. בחודשים הקרובים תיירות הפנים תהיה במוקד הפעילות שלנו באזור תל אביב- יפו. התייר הישראלי מכיר את המגוון העשיר של המלונות והפעילויות, ואנו מצפים שהשילוב של מחיר אטרקטיבי במלון ומגוון ההטבות, יביאו ישראלים רבים להתאוורר במלונות. מאות אלפי ישראלים בוחרים לנפוש בעיר מדי שנה וללון במלונות. הגידול המרשים במספר התיירים ובמספר לינות ישראלים במלונות באזור תל אביב-יפו, מעיד על טיב המוצר וחווית התייר. התאחדות המלונות תל אביב רבתי פועלת בימים אלה ביתר שאת להגברת הביקוש".
בין ההטבות: אורחי המלונות יהיו זכאים לכרטיס הטבות ויוכלו ליהנות מחופשה תל אביבית-יפואית עשירה בתוכן, תרבות, מסעדות, ומחוף הים. בין ההטבות: סיורים מרתקים ברחבי העיר בחינם – אמנות רחוב בדרום תל אביב, סיפורים לשעת לילה מאוחרת, בעקבות אריק איינשטיין, הקסם היפואי, עג'מי – שלוש דתות אלוהים אחד, סיפורי אהבה בתל אביב הקטנה, שביל העצמאות, שרונה ועוד. כניסה 1+1 למגוון מוזיאונים ואטרקציות תיירותיות, ביניהם מוזיאון תל אביב, מוז"א, מוזיאון הטבע, פארק החבלים, מוזיאון אילנה גור, בית העיר, מוזיאון רבין, בית הפלמ"ח ועוד. השכרת מתקני חוף – כסא ושמשיה חינם בחופי הים המוכרזים. השכרה יומית של תל אופן בחינם.
רשימת בתי המלון, הסיורים וההטבות יפורטו באתר הקמפיין: visit-tlv.co.il
מצ"ב לינק לסרטון הקמפיין, באדיבות עיריית תל אביב-יפו: https://vimeo.com/telavivyafo/review/428952398/0dcacfd449
כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=107357