Site icon IAS

מסעות: טיול מאורגן לדרום אמריקה

הטיול שלנו המקיף לדרא"מ מגיע לכל המקומות המרכזיים בדרא"מ שחלמתם בהם לבקר.
החל מארגנטינה, ממשיך לאזור פטגוניה בדרום צ'ילה, כולל את: ביקור בפארק הלאומי טורס דל פיינה שידוע בזכות צוקי הגרניט שלו, הקרחונים והאגמים המרהיבים בשטחו, אנו מתחייבים שנלון בלודג' המצוין "ריו סרנו" למשך שני לילות, מה שחברות אחרות לא יכולות להתחייב עבורכם והוא משמעותית יותר יקר מלודג'ים אחרים. שייט לקרחון פריטו מורנו, באיגאווסו נשוט מתחת למפלים, נראה מופע וסכר האיטאייפו, נגיע עד לנקודה הכי דרומית בארגנטינה ובכלל בעולם – אושאוויה- ארץ האש, בה נשוט בתעלת הבייגל, נבקר בפארק "סוף העולם" וזו רק ההתחלה… ניסע לברילוצ'ה בירת השוקולד, נעלה ברכבל להר הקמפנירו, נאכל במסעדת בשרים ידועה, בבואנוס ניצא למופע טנגו עם ארוחת ערב… גולת הכותרת של הטיול היא בסיום מדהים עם מצעד המנצחות בריו ונשב כמובן בסקטור 7 עם מקומות מסומנים! נערוך סיור בעיר ובנוסף נעלה לפסל ישו, נהיה בפאבלות ובהר הסוכר! 

נגיע גם לסלבדור ל-2 לילות בה נערוך סיור בעיר ונערוך יום מיוחד ב"חוף תמר". נשתתף במצעד הקרנבל האותנטי ביותר בעולם ברחובות סלבדור !!
אצלנו תלונו רק בבתי מלון ברמה של 4 כוכבים ותהנו משתי ארוחות ביום (חצי פנסיון) במסעדות מקומיות או בבתי המלון, המדריכים הכי טובים הם שלנו! האוטובוסים הכי נוחים! והכי חשוב, הנוף הכי מטריף שיש…
 
אז למה אתם מחכים, קדימה לארוז!
 

Exit mobile version