Site icon IAS

מבצעים של אתיופיאן לאפריקה ולמזרח הרחוק מ-517 דולר

חברת התעופה אתיופיאן איירליינס זכתה בדירוג 4 כוכבים על ידי SKYTRAX, המעניקה בכל שנה ניקוד לחברות תעופה. Tewolde GebreMariam, מנכ"ל אתיופיאן איירליינס, ציין כי "דירוג ארבעה כוכבים על ידי SKYTRAX  הוא ציון דרך בהיסטוריה שלנו, המוכיח את שביעות רצון הלקוחות משירותי האוויר והקרקע  שלנו. זוהי אחריות גדולה, שאין לי ספק שנמשיך לעבוד קשה כדי לעמוד בציפיות הגבוהות שהעמדנו".

לצד הזכיה, הכריזה החברה הבוקר (א'), על מחירים זולים במיוחד למקדימים להזמין למגוון היעדים אליה היא טסה במדינות שונות ביבשת אפריקה ובמזרח הרחוק. המחירים אינם מוגבלים בזמן וכוללים את חג הפסח (החברה רשאית לשנות את המחירים ללא הודעה מוקדמת).

לדוגמא: טיסה מישראל ליוהנסבורג החל מ-517 דולר, קייפטאון 619 דולר, דלהי 547 דולר, מומביי 749 דולר, בנגקוק החל מ-689 דולר, הונג קונג 875 דולר, טוקיו 849 דולר, בייג'ינג ושנגחאי 775 דולר. כל המחירים כוללים מיסים והיטלים.

העונה המומלצת לטיולים במספר רב של יעדים אלו בתקופה זו של השנה הם חודשי ינואר – מאי .

אתיופיאן איירליינס שמה דגש מיוחד על השירות לנוסעים ומציעה מושבים מרווחים במחלקת התיירים, שירות WIFI ובמחלקת העסקים, מושבים עם מיטה שטוחה לצד מסכים ברזולוציה גבוהה של 17 אינץ', ערוצי בידור אודיו ווידאו וכן ארוחות עם תפריט עשיר.

צי של 80 מטוסים בגיל ממוצע של 5 שנים

השנה נכנסה אתיופיאן איירליינס לרשימת 50 חברות המובילות בעולם בזכות צי המטוסים החדיש שלה והשירות שהחברה מעניקה לנוסעים. כמו כן זכתה החברה זו השנה השלישית ברציפות בתואר חברת התעופה הטובה ביותר ביבשת אפריקה ובמזרח התיכון.

הנוסעים שיטוסו למזרח הרחוק וזמן ההמתנה לטיסת ההמשך יהיה מעל 6 שעות בשדה התעופה של אדיס אבבה, יוכלו ליהנות מסיור עם מדריך מקומי בשפה האנגלית בעיר. הסיור ניתן לנוסעים הטסים בטיסת 415 היוצאת מתל אביב בתנאי שטיסת ההמשך יוצאת באותו היום. אתיופאן איירליינס דואגת לאשרת כניסה ליוצאים לסיור.

בתום הסיור הנוסעים ייהנו מארוחת ערב אותנטית הכוללת מופע פולקלור ומשם יוחזרו לשדה התעופה ויעלו על טיסות ההמשך לאסיה.

החברה מציעה שתי טיסות יומיות הממריאות  מנתב"ג בשעה 09:00 בבוקר והשניה 00:45 בלילה, סה"כ 14 טיסות שבועיות מתל אביב לאדיס אבבה ומשם טיסות המשך למבחר גדול של יעדים באסיה:  דלהי, מומבאיי, בנגקוק, סינגפור, מנילה, גונגז'ו, הונג קונג ועוד, באפריקה – לקייפטאון, יוהנסבורג, ניגריה, נמיביה, טנזניה ועוד וכן לארה"ב – לוושינגטון, ניו יורק ולוס אנג'לס.  

בקו לתל אביב מפעילה החברה מטוס מדגם 737-800 חדיש עם שתי מחלקות שירות: תיירים ועסקים.  במחלקת התיירים המרווחת ניתן שירות מלא הכולל שתי מזוודות של 23 קילו, ארוחות והושבה ללא תשלום. במחלקת העסקים של אתיופיאן כורסאות עסקים מרווחות.

אתיופייאן איירליינס, המיוצגת בישראל על ידי טל תעופה, טסה ליותר מ-100 יעדים באפריקה, אסיה, אירופה ואמריקה ומפעילה צי של 80 מטוסים בגיל ממוצע של 5 שנים, ובצבר ההזמנות שלה עוד 50 מטוסים.

 

Exit mobile version