Site icon IAS

'אופיר טורס' מציעה מגוון חופשות ספא באירופה

ספא פיישטני - מרכז טיפולים. צילום יח"צ

עם ההתעניינות ההולכת וגדלה בחופשות ספא מצד ציבור הנופשים הישראלים בכל מגוון הגילאים, מציעה חברת התיירות 'אופיר טורס' חבילות ספא בשבעה אתרים מובילים באירופה. מגוון ההצעות פונות לקהלי יעד שונים, תקציבים שונים, פרקי זמן שונים, אתרים במדינות שונות באירופה ועוד.

חובבי רומניה, יוכלו ליהנות מחופשת ספא של 14 ימים בעיירת הספא Baile Felix הכוללת: טיסות ישירות לדרבצן, העברה לבית המלון, 30 טיפולי ספא, ואירוח על בסיס חצי פנסיון במלון 5 כוכבים, במחיר של 2040 אירו לאדם בחדר זוגי.

מדובר בחופשה במלון היוקרתי לוטוס ספא ריזורט ( Lotus Therm Spa & Luxury Resort ), בו מוצעת חופשת ספא וטיפולים ברמה הגבוהה ביותר.

בפישטני שבסלובקיה, אחד מאתרי המרפא המובילים באירופה, מוצעת חבילת ספא הכוללת טיסה ישירה לברטיסלבה, אותה תפעיל חברת התיירות 'אופיר טורס'; העברות, אירוח של 6 לילות על בסיס חצי פנסיון במלון גראנד ברמת  3 כוכבים ו – 9 טיפולים  במחיר של  859  אירו לאדם בחדר זוגי.

בעיירה הציורית הידועה במעיינותיה החמים ונחשבת לאחד מאתרי המרחצאות המפורסמים בעולם, קרלובי וארי שבצ'כיה- חבילה הכוללת טיסה ישירה לפראג, עם 7 לילות במלון ברמת 4 כוכבים AMBASSADOR, על בסיס אירוח של חצי פנסיון, 15 טיפולים והעברות – במחיר של  החל מ- 1099 אירו לאדם בחדר זוגי.

המבקשים ליהנות מחופשת ספא בבולגריה, יוכלו ליהנות מחבילה הכוללת: טיסות לסופיה ואירוח בעיירת הספא ולינגרד  במלון ברמת 5 כוכבים. חבילת הספא כוללת  7 לילות, על בסיס חצי פנסיון, 2  טיפולים ביום לאורח והעברות – במחיר של החל מ-829 אירו לאדם בחדר זוגי.

בבודפשט – אתר ספא ייחודי באי מרגט המחודש. חבילת הנופש כוללת טיסה, אירוח של 6 לילות על בסיס חצי פנסיון , 6  טיפולים והעברות במחיר של החל מ- 1139 אירו לאדם בחדר זוגי.

בעיר הספא האיטלקית אבנו טרמה המפורסמת בזכות שפע מעיינות המים החמים, מציעה 'אופיר טורס' חופשה של 7 לילות, הכוללת טיסה, אירוח על בסיס לינה וארוחת בוקר, במלון ברמת 5 כוכבים ורכב לשבוע במחיר של החל מ- 1439 אירו לאדם בחדר זוגי.

בכפר הנופש וספא טרמה צ'אטז שבסלובניה מוצעת חבילת ספא הכוללת טיסות, 7 לילות על בסיס אירוח של  חצי פנסיון, כולל רכב לשבוע במחיר של החל מ- 959 אירו לאדם בחדר זוגי.

Exit mobile version