Site icon IAS

מלון נווה אילן משיק חבילת נופש למשפחות

במרחק של כחצי שעה נסיעה בלבד מאזור המרכז- תוכלו למצוא את עצמכם במלון קסום המציע שלל אטרקציות וטיולים למשפחות- מלון נווה אילן מרשת C HOTELS.

היום כבר לא צריך לנסוע רחוק כדי למצוא יעד פסטורלי לטיול משפחתי!

המלון טובל בנוף הירוק של הרי יהודה, מתפרס על מרחבים מטופחים ומשקיף אל נוף עוצר נשימה. בנוסף לאווירה המיוחדת – במלון מגוון סוגי חדרים מרווחים ונעימים במיוחד, ביניהם, אגף חדרי גן חדשים היוצאים לגינת תבלינים קסומה. אווירה של צימר עם כל המיתקנים של בית מלון .

כחלק מהיותו מלון למשפחות, תמצאו גם מתחם חדשני שכולו עולם של ילדים. המתחם כולל מגוון חדרי נושא לכל הגילאים החל מג'ימבורי לקטנטנים, חדר לגו, חדר תחבורה ועד חדר מחשב וחדר קולנוע. המתחם מקורה ולכן מתאים במיוחד גם לחופשת חורף (בעונת הקיץ, לצד המתחם, פועלת אטרקציית מים בלעדית). את כל אלה משלימה חוויה קולינארית עם מגוון מנות מיוחדות ברוח האזור.

בימים אלה, משיק המלון חבילת נופש בשיתוף רשות הטבע והגנים, במסגרתה ניתן להגיע ללילה 1 במלון וליהנות מטיול חווייתי עם מדריך מקצועי מטעם הרשות.

תאריכי החבילה:

29-30.1.2016- טיול לשמורת המסרק

26-27.2.2016- טיול רגלי אל חרבת מיצד (הליכה מרגלית מהמלון וחזרה)

18-19.3.2016- טיול אל נחל חלילים ועיינות תלם

1-2.4.2016-  טיול אל נחל הסטף

 

מחיר לזוג 800 ₪ בלבד ללילה, כולל ארוחת בוקר וטיול מודרך.

מחיר מיוחד לילד (בחדר הורים) 80 ₪

 

לפרטים נוספים: 03-9190500 . אתר האינטרנט

מלון נווה אילן מרשת C HOTELS טובל בנוף הקסום של הרי יהודה. המלון מתאים במיוחד לטיול משפחתי, אתגרי או רומנטי. המלון משתייך לרשת C HOTELS המציעה שני מלונות נוספים: מלון הספא והנופש "אחוזת אסיינדה ביער" אחוזה ספרדית קסומה במרומי הגליל המערבי ומלון "סי הוטל אילת"- הממוקם בלב עיר השמש הנצחית.

Exit mobile version