Site icon IAS

בריטיש איירוויס מציעה מבצע מפנק במחלקת עסקים

לרגל עונת הסתיו-חורף המתקרבת ולקראת תכנון חופשות החנוכה, יוצאת חברת התעופה בריטיש איירווייס במבצע מפנק ואטרקטיבי במיוחד – עד 30% הנחה על טיסות במחלקת עסקים למגוון יעדים פופולאריים בעונת החורף – בין התאריכים 24 בספטמבר 2015 – 19 ביוני 2016.

בין היעדים המבוקשים שבמבצע (להזמנות החל מהיום ועד 26 בספטמבר, כולל מסים, היטלים ודמי שירות):

יעדי החוף המזרחי: ניו יורק, בוסטון, שיקגו, מיאמי, פילדלפיה, יוסטון, אטלנטה, וושינגטון – החל מ-$2698

יעדי החוף המערבי: לוס אנג'לס, לאס וגאס, סן פרנסיסקו, סיאטל, דנוור, סן דייגו –
החל מ-$2949

יעדי קנדה – החל מ-$ 2566

לונדון – החל מ-$1428

בייג'ין – החל מ-$2587

מומבאי – החל מ-$2868

דלהי – החל מ-$3077

הונג קונג – החל מ-$2425

סינגפור – החל מ-$3096

שנגחאי – החל מ-$2421

נוסעי החברה יוכלו ליהנות מהשירות האיכותי ומחוויית הטיסה המיוחדת במחלקת העסקים של החברה – Club World, המציעה תא-מושב פרטי ההופך בקלות למיטה שטוחה לחלוטין של כ-2 מטרים, העלאת כבודה נדיבה במיוחד, תפריט גורמה איכותי ומגוון המוצע בהגשה אישית לפי העדפת הנוסע ומשקאות קלים ואלכוהוליים איכותיים. בנוסף, נהנים נוסעי המחלקה מטרקליני האירוח המפנקים של בריטיש איירווייס, המציעים אוכל ושתייה ברמה גבוהה, עמדות עבודה, מקלחות, מיטות ואף טיפולי ספא.

יעל קטן, המנהלת המסחרית של בריטיש איירווייס בישראל: "לרגל בואה של עונת החורף ותכנון חופשות החנוכה, החלטנו להעניק לנוסעים הישראליים מבצע מפנק במיוחד של עד 30%  הנחה על מגוון יעדים פופולאריים, ביניהם יעדי ארה"ב וקנדה, עבור טיסות עסקים או טיסות חופשה פרטיות בנוחות מרבית. רשת היעדים של בריטיש איירווייס היא מהרחבות והמגוונות ביותר בעולם, ואנו ממשיכים להציע ללקוחותינו מחירים משתלמים ללונדון וליעדים נוספים בטיסות המשך נוחות גם במחלקת תיירים ותיירים פלוס."

* מספר המקומות המוצע במסגרת המבצע בעת פרסומו ב-27 באוגוסט, 2015 – 1500, בכפוף לזמינות המקומות בעת ההזמנה והזמנות מחו"ל.

* במקרה של ביטול כרטיס טיסה שנרכש בישראל על ידי צרכן בעסקת מכר מרחוק כהגדרת המונחים בחוק הגנת הצרכן, שנעשה בהודעה בכתב בתוך 14 יום ממועד הרכישה או ממועד מסירת מסמך המפרט את תנאי העסקה, לפי המאוחר, ולא פחות מ-7 ימי עבודה לפני מועד תחילת הטיסה הראשונה עפ"י כרטיס הטיסה או ההזמנה, יחויב המזמין בדמי ביטול של 5% מערך העסקה או 100 ש"ח, הנמוך מביניהם.

Exit mobile version