Site icon IAS

UP – חברת לאו קוסט כחול לבן

חברת התעופה אל על השיקה הבוקר, יום ג', את חברת הלאו קוסט (טיסות מוזלות) החדשה UP  במסיבת עיתונאים בתל אביב בנוכחות המנהלים הבכירים של אל על ובראשם מנכ"ל אל על, אליעזר שקדי.
 
בשנים האחרונות התרגלו לטרנד החדש ,חברות תעופה סדירות המשיקות חברות בת לטיסות מוזלות אזוריות. זו הייתה רק שאלה של זמן שחברת אל על תשיק חברת בת לטיסות מוזלות במטרה להתחרות בחברות הלאו קוסט שחדרו לשמי ישראל בצורה מסיבית בעקבות הסכם השמים הפתוחים.
 
אליעזר שקדי, מנכ"ל אל על: " אנו משיקים היום מותג תעופה חדש ודינמי- UP , המביא בשורה של התחדשות, שינוי ומענה לצרכים המשתנים של עולם התעופה. בכך, אנו מצטרפים למגמה בענף התעופה הבינלאומי ואל חברות התעופה הגדולות בעולם, תוך היותנו קשובים למגוון ההעדפות של קהל הלקוחות . המותג UP  מאפשר ללקוח לבנות את המוצר המתאים לו ולבחור עבור מה הוא משלם".
 
"אני משוכנע כי המהלך יביא לשיפור יכולת התחרות שלנו, ירחיב את קהל לקוחותינו וייתן מענה טוב יותר לצרכי הנוסע והכול במחירים שווים לכל נפש.", הוסיף מנכ"ל אל על אליעזר שקדי.
 
הטיסות המוזלות יופעלו ל-5 יעדים באירופה ובשלב זה אין בכוונת אל על להרחיבן ליעדים נוספים. יעדי הטיסות הם: ברלין, בודפשט, קייב, פראג ולרנקה  במחיר השקה של החל מ-69$ לכיוון מישראל.ברלין: עד  11 טיסות שבועיות, פראג: עד  11 טיסות שבועיות, קייב: עד  11 טיסות שבועיות, בודפשט: עד 11 טיסות שבועיות, לרנקה: עד  6 טיסות שבועיות. סה"כ ליעדי UP  עד 50 טיסות שבועיות.
 
מכירת הכרטיסים תחל בשבועות הקרובים והטיסות יתחילו ב-30 במרץ 2014 .
 
UP תציע מחירי השקה לטיסות במועדים נבחרים בין התאריכים 30.3.14-30.6.14: לפראג ובודפשט החל מ-69$ לכיוון מישראל, ללרנקה, קייב וברלין החל מ-99$ לכיוון מישראל.
 
UP  מציגה שני סוגי כרטיסים –   Basic UP   ו UP Smart
UP מציעה ללקוחותיה לבחור את כרטיס הטיסה המתאים להם ביותר, איש איש על פי צרכיו והעדפותיו.
 
UP Basic 
כרטיס טיסה בסיסי אליו ניתן להוסיף שירותים בתשלום נוסף כגון: כבודה או בחירת מושב מראש.
 
שינויים בכרטיס הטיסה כרוכים בעלות ובעת ביטול הכרטיס לא ניתן החזר כספי מעבר למתחייב על פי דין.
 
UP Smart
כרטיס הכולל  במחירו מגוון שירותים: שליחת כבודה, הושבה במחלקת תיירים פלוס/מושב מועדף /מושב במחלקת תיירים על פי זמינות מקומות בעת ההושבה, אירוח בטרקלין המלך דוד בנתב"ג, צ'ק אין בחינם בשדה ועוד.
 
בנוסף, ישנה גמישות בתנאי הכרטיס המאפשרת עריכת שינויים וכן ביטול הכרטיס וקבלת החזר כספי מלא, בהתאם לתנאי הכרטיס ובכפוף לכל דין.
 
הושבה
הרוכשים כרטיס ב- UP Basic – יכולים לבחור מראש להזמין בתשלום של 10$, מקום ישיבה  במטוס, בכפוף לזמינות המקומות הפנויים. ניתן לא להזמין בתשלום מקום ישיבה ולקבל הושבה במטוס בהתאם למלאי המושבים שנותרו.
 
במידה והנוסע ביצע צ'ק אין online בחינם ולא הזמין מושב בתשלום, עם הגיעו לשער העלייה למטוס הוא יקבל את מקום הישיבה בהתאם למקומות שנותרו.
 
נוסעי UP Basic יכולים להזמין מושב מועדף בעלות של 50$ או מושב במחלקת תיירים פלוס בעלות של 80$. המחיר המפורסם הוא לנוסע, לקטע טיסה אחד.
 
מזמיני כרטיס ב-UP Smart זכאים להושבה במחלקת תיירים פלוס, מושב מועדף או מושב במחלקת התיירים בחינם ככל שיש זמינות כאמור במועד ביצוע ההזמנה ובחירת המושב.

ניתן להזמין מקום ישיבה באתר UP, במרכז שירות הלקוחות של UP, אצל סוכני הנסיעות, זאת  עד 4 שעות לפני מועד הטיסה  כמו גם בשדה התעופה.
 
מומלץ להזמין מקומות ישיבה מוקדם ככל הניתן, על מנת לזכות באפשרות רחבה של בחירה, בכפוף לזמינות מושבים במטוס.
 
כבודה
כל נוסעי UP יכולים לקחת עמם, ללא עלות, כבודת יד אחת לתא הנוסעים שבמטוס, במשקל של עד 6 ק"ג במידות עד 25*45* 56 ס"מ. 
 
מזמינים מראש כבודה וחוסכים כסף :
למזמינים UP BASIC העלות עבור מזוודה אחת שמשקלה עד 23 ק"ג ומידותיה עד 158 ס"מ, הינה 20$ בהזמנה מראש עד 4 שעות לפני הטיסה ו- 40$ למשלמים בשדה התעופה. 
 
ניתן להזמין ולשלם עבור הכבודה באתר UP, במוקד השירות של UP   ואצל סוכני הנסיעות .
 
חברי היוקרה של מועדון הנוסע המתמיד של אל על זכאים למשלוח כבודה לבטן המטוס חינם  במגבלות הגודל והמשקל: 
 
חברים במעמד פלטינה וזהב זכאים לשלוח מזוודה אחת לבטן המטוס חינם.
חברים במעמד טופ פלטינה – זכאים לשלוח שתי מזוודות לבטן המטוס חינם.
 
בידוק לטיסה
 צ'ק אין לטיסה מראש
 
מומלץ לכלל הטסים ב UP  לבצע צ'ק אין Online מראש ובחינם,  החל מ- 24 שעות ועד 3 שעות לפני מועד ההמראה באתר UP.
 
במידה וקיימות עמדות בידוק עצמי ("קיוסקים") בנמל תעופה, ניתן לבצע בהן צ'ק אין גם כן, ללא תשלום.
 
צ'ק אין בשדה התעופה
 
ניתן לבצע צ'ק אין בדלפקי UP בשדה התעופה על פי התנאים הבאים:
נוסעי  Up Basic ישלמו  10$ לנוסע לקטע טיסה.
לנוסעי  UP Smart השירות ניתן בחינם.

בנוסף, ניתן במעמד הצ'ק אין בדלפק להזמין בתשלום מושב ספציפי במחלקת תיירים, מושב מועדף או מושב במחלקת תיירים פלוס על בסיס מקום פנוי בהתאם לזמינות המושבים

חברי מועדון הנוסע המתמיד במעמד טופ פלטינה, פלטינה וזהב נהנים מצ'ק אין בשדה התעופה בחינם בדלפק UP  ייעודי.
 
חברי מועדון הנוסע המתמיד
חברי מועדון הנוסע המתמיד של אל על ממשיכים לצבור ולממש נקודות גם בטיסתם ב-  UP
 (צבירה מופחתת) וכן לממש כרטיסי בונוס..
 
חברים במעמד כסף זכאים לבחירת מושב חינם במושבי מחלקת תיירים (לא מושב מועדף), בהתאם לזמינות המושבים במטוס במועד בחירת המושב, ולתוספת 10% נקודות מתנה בגין טיסותיהם ב-UP
 
חברי היוקרה של המועדון במעמד טופ פלטינה, פלטינה וזהב  נהנים ממגוון הטבות בטיסתם  ב  UP : הם זכאים להושבה במחלקת תיירים פלוס, מושב מועדף ומושב במחלקת תיירים בהתאם לזמינות המושבים במטוס במועד בחירת המושב, שליחת כבודה, אירוח בטרקלין המלך דוד בנתב"ג וצ'ק אין חינם.  חברים במעמד זהב נהנים מתוספת 25% נקודות מתנה בגין טיסותיהם ב-UP, וחברי מעמד פלטינה וטופ פלטינה לתוספת של 50% נקודות במתנה.

בנוסף, זכאים  מהטבות ההושבה, הכבודה והבידוק של   UP Smart גם ברכישת UP Basic.

חברים במעמד טופ פלטינה זכאים בנוסף לאמור מעלה, למזוודה נוספת חינם ולנלווה חינם בטרקלין נתב"ג ובבידוק בדלפקי היוקרה של UP.
 
 
שינוי בתאריך או בשעת הטיסה
ניתן לשנות את תאריך ו/או שעת הטיסה אצל סוכן הנסיעות, במוקד השירות של UP  ובשדה התעופה.

עבור שינוי תאריך או שעת הטיסה  יגבה תשלום הוצאת כרטיס מחדש ובנוסף במידה ומחלקת הרישום של הזמנת הטיסה המקורית אינה זמינה, יגבה הפרש המחיר למחלקת הרישום הזמינה הבאה.

בנוסף, עלות שינוי כרטיס UP Basic, הינה 55$ לנוסע לקטע טיסה .
שינוי כרטיס UP Smart, אינו כרוך בתשלום למעט אם נדרש שינוי במחלקת הרישום בשל זמינות.
 
השירות בטיסה
 אל על מציעה שתי מחלקות שירות: מחלקת תיירים ומחלקת תיירים פלוס.
השירות בטיסה מוענק על פי המחלקה בה אתם יושבים במטוס ולא בהכרח לפי סוג הכרטיס אותו רכשתם. אוכל ושתיה בטיסה:

במחלקת התיירים יוכלו הנוסעים לרכוש בתשלום מזון ומשקאות. ניתן להזמין שירותים אלו בעת הטיסה בלבד.

במחלקת תיירים פלוס ייהנו הנוסעים מכיבוד ושתייה.

נוסעי מחלקת תיירים פלוס ייהנו ממוצרי נוחות כחלק מהשירות במחלקה – ערכת נוחות, שמיכה, כרית ואוזניות למערכת הבידור.
 
בידור בטיסה
במהלך הטיסה יוקרנו תכני בידור במערכת הווידאו המרכזית, כמו כן יהיו ערוצי שמע.
נוסעי מחלקת התיירים יוכלו לרכוש אוזניות בתשלום.
נוסעי מחלקת תיירים פלוס יקבלו את האוזניות ללא תשלום כחלק מהשירות במחלקה זו.
 
מכירת מוצרי דיוטי פרי בטיסה
 ניתן לרכוש מוצרים פטורים ממכס בזמן הטיסה וכמובן גם להזמין מראש באתר UP
דיוטי פרי אל על משרת גם את לקוחות  UP והנו זהה במגוון המוצרים.

Exit mobile version