Swiss International Air Lines (SWISS) מדווחת על ביצועים טובים בהפעלת הטיסות במהלך תקופת חג המולד והשנה החדשה. בין יום שישי 22 בדצמבר 2023 ליום שלישי 2 בינואר 2024, הטיסה החברה546,961 נוסעים ליעדם ב- 98.5% מהטיסות המתוכננות. בתקופת המקבילה אשתקד, SWISS הסיעה 467,955 נוסעים ב- 99.4% מהטיסות המתוכננות.
"אני שמח שהשגנו את המטרה והצלחנו כמעט תמיד לעמוד בלוחות הזמנים שלנו, אפילו במהלך ימי חג המולד העמוסים", אמר ראש התפעול בחברת SWISS, אוליבר בוכהופר (Oliver Buchhofer). "הצלחנו להביא רבים מהלקוחות שלנו בצורה טובה למשפחה ולחברים שלהם כדי ליהנות מהחגים יחד. בדיוק כמו עונת חופשת הקיץ העמוסה, זה תמיד אתגר לא קטן. אבל, בזכות העבודה והמסירות המצוינת והיוצאת דופן של כל האנשים שלנו ב-SWISS, הצלחנו לעשות זאת שוב."
בעוד ש-SWISS הצליחה להפעיל חלק גדול מטיסות עונת חג המולד שלה כמתוכנן, בשבועיים האחרונים אכן נרשמו מספר עיכובים, יחד עם 58 ביטולי טיסות. "מזג האוויר הציב אתגר מיוחד", מסביר אוליבר בוכהופר. "רוחות חזקות, כפור ושלג הפריעו לפעילות הטיסות שלנו – באופן חמור בחלק מהמקרים – ואכן חווינו עיכובים. כמו כן, כמו שאר אזרחי שווייץ, חווינו חלק ניכר מגל ההצטננות והשפעת, ומספר מאנשינו נאלצו להישאר בביתם. אני רוצה להגיד תודה גדולה עוד יותר לכל העובדים שלנו ולשותפים שלנו שעשו כל כך הרבה עבור הנוסעים בשבועיים האחרונים, באוויר ובקרקע".
כ-17% מכלל הטיסות של SWISS הגיעו ליעדן באיחור של למעלה מ-30 דקות. יותר ממחצית מכלל הטיסות – 58% – יצאו בזמן, כלומר המריאו תוך 15 דקות מזמן היציאה המתוכנן. העדיפות התפעולית הברורה של SWISS במהלך תקופת חג המולד והשנה החדשה הייתה לבצע כמה שיותר מהשירותים המתוכננים שלה. "במיוחד בעונת החגים, חשוב מאוד להביא את הנוסעים שלנו בצורה הטובה ביותר לאן שהם רוצים להגיע, כדי שלא יפספסו את ההזדמנות לבלות את הימים האלה עם יקיריהם", מדגיש אוליבר בוכהופר. "ובגלל זה אנחנו שמים את הדגש התפעולי שלנו על יציבות לוח הזמנים שלנו".
SWISS כבר הודיעה בקיץ שעבר כי תנקוט בשורה של פעולות כדי לשפר באופן מהותי את דייקנות הטיסות שלה.