Site icon IAS

QAS נבחרה לספקית שירותי הקרקע של ארקיע בנתב"ג

מטוס ארקיע. יח"צ ארקיע

 עוז ברלוביץ', מנכ"ל חברת התעופה 'ארקיע'  הודיע כי חברת QAS נבחרה לספקית שירותי הקרקע של החברה בנתב"ג. המכרז לאספקת שירותי הקרקע של חברת התעופה 'ארקיע' בנתב"ג בו זכתה QAS הינו ל-3 שנים, בהיקף של כ-10 מיליון דולר לשנה. ההסכם שנחתם מסכם 7 שנות שיתוף פעולה של 'ארקיע' עם חברת "ארוהנדלינג" שסיפקה את שירותי הקרקע של החברה בנתב"ג עד כה.

ההסכם החדש של 'ארקיע' עם QAS הינו תחילתו של המהלך להבטחת רמת שירות גבוהה ובטיחות מקסימלית עבור לקוחות 'ארקיע', הן בנתב"ג והן בטיסותיה ברחבי העולם, כחלק מהתוכנית האסטרטגית של החברה לשנת 2025.

עוז ברלוביץ', מנכ"ל 'ארקיע': "אנו מודים לחברת ארוהנדלינג, לבעלים אלי דהאן ולמנכ"ל אוריה דאהן, על שבע שנות שיתוף פעולה פוריות, שהתאפיינו בהתמודדות עם אתגרים כבדי משקל כמו תקופת הקורונה ומבצע 'חרבות ברזל'. ההסכם החדש עם QAS מהווה חלק מהתוכנית האסטרטגית של ארקיע לשנת 2025, בה חרטנו על דגלנו את השמירה על רמת דיוק מבצעי גבוהה ורמת שירות מצוינת לנוסעים בנתב"ג וברחבי העולם."

ניר גור, סמנכ"ל הכספים ב-QAS: "הנהלת ועובדי QAS שמחים וגאים על בחירתה של ארקיע לחזור ולקבל את שירותי הקרקע מחברתנו. אנו בטוחים ששיתוף הפעולה בין החברות, במיוחד בתקופה מאתגרת זו, יוביל להצלחה משותפת תוך הקפדה על רמות שירות ובטיחות גבוהות לנוסעי ארקיע."

חברת QAS (Quality Airport Services) הינה חברה ישראלית המתמחה במתן שירותי קרקע לחברות תעופה הפועלות בישראל. החברה הוקמה בשנת 1996 כמיזם משותף בין חברת swissport העולמית(50%) לחברת כנפיים הישראלית(50%).

נכון לשנת 2023, QAS היא החברה הגדולה מבין שלוש החברות המספקות שירותי קרקע בנמל התעופה בן-גוריון. החברה עומדת בתקנים הבינלאומיים המחמירים ביותר ומספקת שירותים באיכות גבוהה 24/7, תוך התאמה לדרישות הייחודיות של לקוחותיה.

Exit mobile version