אייר אינדיה (Air India), חברת הדגל ההודית הפכה לחברת התעופה הראשונה בעולם שהציגה איש צוות וירטואלי, מחולל בינה מלאכותית (AI) העונה לשם 'מהרג'ה' (Maharaja) שהושק במרץ ומאז השקתו עונה ליותר מ- 6000 שאלות מדי יום בארבע שפות: הינדית, אנגלית, גרמנית וצרפתית.
מהרג'ה גויס כדי לענות על עד 1,300 שאלות פשוטות עבור אייר אינדיה, כגון סטטוס הטיסה, זכאות לכבודה, הגבלות על העלאת חפצים מסוימים לטיסה ובכבודה הנשלחת לבטן המטוס, לצד נהלי הצ'ק-אין, סטטוס הנוסע המתמיד, החזרים, וכל שינוי טיסות ברגע האחרון. אייר אינדיה מדווחת כי Maharaja ענה על רוב השאלות תוך 80 שניות ורק כ-15% מהשאלות הופנו לצוות במרכז 'האנושי' של החברה. מטרת החברה להרחיב את השירות וליעל אותו בעתיד הקרוב.
מנהלת הדיגיטל והטכנולוגיה הראשית של אייר אינדיה, סאטיה ראמסוואמי אמרה: "אנו מחויבים לספק את השירות והחוויה הטובים ביותר לנוסעים המוערכים שלנו. אנחנו גם רוצים להיות מאוד קשובים להעדפותיהם המשתנות. "
אייר אינדיה מחפשת למתג את עצמה מחדש כחברה בינלאומית מובילה. הזמנה של למעלה מ- 500 מטוסים שאושרה מוקדם יותר השנה תביא לכך שעד מרץ 2024, חברת התעופה תוסיף למעלה מ-400 טיסות שבועיות, מתוכן 200 פנימיות וכ- 200 ליעדים בינלאומיים פופולריים.