Site icon IAS

2024 ATM: אמירייטס בנוכחות מרשימה אי פעם

2024 ATM: הדמיה של דוכן חברת אמירייטס. באדיבת החברה

אמירייטס (Emirates), חברת התעופה הלאומית של איחוד האמירויות, שבסיסה בדובאי, בנוכחות מרשימה אי פעם ביריד התיירות הערבי (ATM), שיפתח היום, ב' ה-06 במאי 2024, ויסתיים ביום חמישי, ה-09 במאי 2024 וצפוי לארח למעלה מ-41,000 מבקרים ולמעלה 2,300 מציגים מכ-165 מדינות.

המגה דוכן של ענקית התעופה משתרע על פני 975 מ"ר, ממוקם באולם שייח סעיד, וכולל שלושה מתחמים:

מתחם תצוגות מוצרים ייחודיים – מושבי Emirates Premium Economy הפופולריים יוצגו לקהל המבקרים, המתהדרים במרווח רגליים של עד 40 אינץ', רחבים וניתנים לשינוי למצב שכיבה. החברה תציג את הסוויטה הפרטית במטוסי הבואינג ER 300 –777 ואת הטרקלין במטוסי האיירבוס A380 יחד עם מוצרים אייקוניים נוספים כמו First Class Shower Spa.

החנות הרשמית של Emirates – מכירת דגמי מטוסים אהובים על הקהל וסחורה אחרת במהדורה מוגבלת. החנות הרשמית של Emirates תכלול גם פריטים בהשראת שותפויות הספורט החדשות של חברת התעופה, כולל מגבות, כובעים ובגדים של אליפות ווימבלדון 2024. כמו כן, ניתן יהיה לרכוש אביזרים לבית, מוצרי עור ועוד.

התמקדות בנושא קיימות – Emirates הקדישה גם חלק מהדוכן כדי להדגיש כמה מיוזמות הקיימות שלה, כולל פריטים מהמטוסים המשלבים חומרים מקוריים כמו ערכות נוחות, בגדי טרקלין וצעצועים לילדים. המזוודות, התיקים והאביזרים של Emirates עשויים מחומרים ממוחזרים ממטוסי A380. יהיו גם מסכים אינטראקטיביים המדגישים פעילויות מפתח תחת עמודי התווך הסביבתיים המרכזיים של חברת התעופה: הפחתת פליטות, צריכה אחראית והגנה על המגוון הביולוגי ובתי הגידול.

הדוכן של Emirates יכלול גם מתחמי מפגש שיכולים להכיל מעל 130 מבקרים ושותפים בתעשייה בכל נקודת זמן. השנה מתכננת חברת התעופה לסגור עסקאות ולהעמיק את שיתוף הפעולה עם מספר גופי תיירות, חברות תעופה וגורמים נוספים במערכת האקולוגית של הנסיעות והתיירות, מה שמאותת על ביטחונה בעתיד תעשיית התעופה.

Exit mobile version