Site icon IAS

2018 היתה שנת שיא בהיקף הטיסות הפרטיות

הדמיית פתאל טרמינל, שנועד לטסים בטיסות פרטיות בנתב"ג. צילום יח"צ

היקף הטיסות הפרטיות והנוסעים עליהן שפקדו את ישראל, הגיעו לנקודת שיא חדשה בשנת 2018. על פי הדוח השנתי שפרסמה לאחרונה רש"ת המסכם את הפעילות התעופתית בנמל התעופה הבינלאומי בן גוריון, עולה כי בשנה החולפת נרשם גידול של 12% במספר הנוסעים שהגיעו ויצאו את הארץ בטיסות פרטיות עם מספר שיא של 19,692 נוסעים לעומת 17,556 בתקופה המקבילה אשתקד. שיא נוסף נקבע גם בהיקף הטיסות הפרטיות שפקדו השנה את נתב"ג עם 5,730 טיסות, המהווה גידול של 9% בהשוואה להיקף הטיסות הפרטיות שפקדו את נתב"ג ב-2017.

משנת 2014, אז החל הדו"ח לסקור טיסות פרטיות שפקדו את נתב"ג והנוסעים עליהן ועד היום, נרשם גידול של 19% בהיקף הטיסות הפרטיות וגידול של 21% במספר הנוסעים עליהן. בסך הכל, בחמש השנים האחרונות פקדו את ישראל 87,192 נוסעים שהגיעו ב-26,071 טיסות פרטיות.

במטרה לתת מענה לגידול העקבי בתנועת המטוסים הפרטיים לישראל, לשדרג את חווית השהייה שלהם בשדה ולהתאים אותה לעת החדשה, עומדת רשת מלונות פתאל לפתוח בחודשיים הקרובים את "פתאל טרמינל", טרקלין הנוסעים היוקרתי ביותר שנבנה אי פעם בישראל בהשקעה חסרת תקדים של 18 מיליון שקלים. הטרמינל היה אמור להיפתח עד סוף 2018.

טרמינל האח"מים החדש בנתבג. הדמיה. צילום יח"צ

"פתאל טרמינל", שיחליף את "טרקלין מצדה",  משתרע על פני 1,300 מ"ר באולם הנכנסים לטרמינל 1 והוא נועד לשרת נוסעים שעושים שימוש בטיסות פרטיות, אורחים רשמיים של משרדי הממשלה, אנשי עסקים, קבוצות ספורט, משלחות בינלאומיות, אומנים בינלאומיים, סלבס ונוסעי התעופה הרגילים, שיבקשו לשדרג את חווית היציאה והכניסה לארץ.

שני שיפרמן מנהלת פתטל טרמינל. צילום יחצ

האדריכל גד הלפרין בשיתוף פעולה עם משרד האדריכלים טיטו, הופקדו על תכנון הטרקלין, שיכלול חדרי אירוח פרטיים, חדר ישיבות מצויד, מתחם המיועד לאנשי צוות האוויר, מתחם דיוטי פרי ומעבר מהיר במסלול נוסע נכנס ונוסע יוצא הכולל צ'ק אין, ביקורת גבולות, ביטחון והסעה למטוס.

את הטרמינל הפרטי תנהל שני שיפרמן (40), שמילאה ב-12 השנים האחרונות מגוון רחב של תפקידים ניהוליים ברשת מלונות דן, ביניהם מנהלת פיתוח עסקי ומכירות, מנהלת אגף חדרים בדן אכדיה ומנהלת כלל הטרקלינים בנמל התעופה בן גוריון, כולל טרקלין מצדה.

שיפרמן הינה בעלת תואר ראשון בתקשורת ומדעי החברה.

Exit mobile version