Site icon IAS

תפריטים מיוחדים לבעלי רגישויות באייר אירופה

תפריט נטול אלרגנים בטיסות אייר אירופה. צילום יחצ

חברת התעופה אייר ארופה ממשיכה עם תוכניות הצמיחה וההתרחבות והודיעה היום כי החל מהחודש, כחלק ממחויבותה לשיפור חוויית הנוסעים בטיסה, היא מציעה תפריטים חדשים מיוחדים ללא 14 אלרגנים עיקריים והם מתאימים למרבית האלרגיות למזון, במענה לביקוש הגובר מצד נוסעים.

השירות ניתן לנוסעים שיזמינו תפריטים אלו 72 שעות מראש.

זאת ועוד: אם נוסע הסובל מאלרגיות למזון נותן את אישורו, אייר אירופה תודיע על כך לנוסעים במושבים הסמוכים, על מנת שיימנעו מצריכת מוצרים שעלולים לגרום לנוסע תגובה אלרגית.

התפריטים החדשים ללא אלרגנים הורכבו על ידי מומחים תזונתיים ודיאטנים בעלי שם. ככלל, אייר אירופה משקיעה בתחום הגסטרונומיה בטיסותיה ומשדרגת את כלל התפריטים המוגשים לנוסעים עם מנות חדשות ומזינות שמורכבות על ידי אחד מהשפים המובילים בספרד.

חברת התעופה אייר אירופה מפעילה שבע טיסות שבועיות בקו תל אביב מדריד עם חיבור נח ליעדי החברה במרכז ודרום אמריקה.

הנוסעים יהנו משירות WiFi, עיתונים ומגזינים, אפשרות הזמנת מושבים מראש ושירות צ'ק אין מוקדם. בנוסף, לאחרונה התווסף שירות סטרימינג בחינם בטיסות הטרנס אטלנטיות.

אייר אירופה הינה חברת התעופה המובילה למרכז ודרום אמריקה ומשרתת מעל ל 50 יעדים בעולם, ביניהם בואנוס איירס, לימה, סאו פאולו, מונטוידיאו, קנקון, הוואנה ועוד מרכז אמריקה, ארה"ב וספרד – כולל האיים הקאנריים והבלאריים.

אייר אירופה מיוצגת בישראל על ידי טל תעופה.

Exit mobile version