Site icon IAS

תל אביב שלא הכרתם: וירג'ין אטלנטיק מוכרת את ישראל

מוזיאון תל אביב לאמנות. וירג'ין אטלנטיק ממליצה. צילום Depositphotos

וירג'ין אטלנטיק, שהחלה בשבוע שעבר את טיסותיה לישראל, "מוכרת" את ישראל ותל אביב באמצעות פרסומים שונים ובאי-מיילים למנויים על הניוזלטר שלה וטוענת כי "אם אתה מחפש שמש חורפית – אל תחפש רחוק יותר מישראל. טיסת הבכורה של וירג'ין אטלנטיק לתל אביב המריאה אתמול (26.9) ואנחנו חושבים שהיא היעד המושלם לחופשת חורף".

כך נפתחת כתבת קידום המכירות של וירג'ין אטלנטיק לטיסה השבועית החדשה של החברה בין תל אביב ללונדון. "רק טיסה של חמש שעות מלונדון הית'רו, ישראל קרובה משמעותית מאשר יעדי שמש חורפיים פופולריים אחרים כמו פלורידה והקריביים. בנוסף, לא חם מדי – מכיוון שהטמפרטורות בחורף נעות בין 18 ל-22 מעלות צלזיוס", היא כותבת.

עוגה לרגל הטיסה הראשונה של חברת התעופה וירגין אטלנטיק מישראל. צילום אור גפן

"היא מלאה בדברים לעשות"

תל אביב, כמובן, מומלצת במיוחד: "יש הרבה מה לעשות בתל אביב. אם אתה טס לשם לסוף שבוע ארוך, לא תשתעמם: מוזיאון תל אביב לאמנות עמוס ביצירות מרשימות: ממודלייאנים ופיקאסויים ועד יצירות סוריאליסטיות של חואן מירו. זהו חלל יפה וקריר, המושלם להירגע בו ולשתות קפה לאחר שחרשתם את הרחובות מוצפי השמש בחוץ. מוזיאון אילנה גור הוא עוד מוזיאון שחובה לבקר. זהו גם בית אמנים וגם גלריה שנמצאת בבניין ישן מהמאה ה -18 ביפו המשקיף לים. יש בו 300 יצירות אמנות שנאספו על ידי גור ויש בו עבודות של אמנים ישראלים עכשוויים וגם פסלים של ג'קומטי והנרי מור". וכן: "מעדיף להיות בחוץ – תל אביב בנויה להליכה, רכיבה על אופניים או על קורקינט ליד הים. הטיילת אורכה 14 קילומטרים, אך 4 קילומטרים מהם מתקשרים אל העיר מחלקה המודרני הצפוני, דרך מרכז העיר ועד יפו העתיקה".

שקשוקה. המטבח הישראלי קורץ גם לבריטים. צילום Depositphotos

לאכול, לאכול, לאכול

"בואו נודה על האמת, שכנראה אתם כאן בשביל האוכל לא פחות מאשר בשביל השמש", נכתב בכתבת התדמית, "האוכל הישראלי זכה לרנסנס בשנים האחרונות בזכות הפופולריות של שפים כמו יותם אוטלנגי ומייקל סולומונוב. לא משנה לאן תלכו בתל אביב, אתם יכולים להיות בטוחים שתזכו באחת הארוחות הטובות בחייכם. זה נובע בחלקו מהפירות והירקות הטריים והמבשילים בשמש לאורך כל חודשי השנה. כמו כן, השפים הישראלים משתמשים בהרבה עשבי תיבול ובטחינה בבישול שלהם, מה שמשדרג גם את המנה הכי ארצית".

הטקסט דוחק בקוראים לפנות לשוק הכרמל "שהוא השוק הגדול ביותר בעיר. תפוס פלאפל בפיתה או המבורגר איכותי, ונשנש את הפירות והאגוזים הטריים תוך כדי שיטוט. 'הקוסם' הוא המקום הטוב ביותר בעיר לחטוף סביח – פיתות ממולאות בחצילים, ביצה וטחינה – ופלאפל. רוצה להתחבר לטרנד של כרובית שלמה צלויה בתנור עם עשבי תיבול וזרוייה בטחינה? המזנון (של איל שני, ע.ק.) מגלף את היפהפיות האלה ודוחס אותן לפיתה, כך שתוכל להמשיך לסיור עם בטן מלאה".

ירושלים – מומלצת במיוחד כטיול יום לתיירי וירגי’ן אטלנטיק. צילום Depostphotos

טיולי יום

כמו כן מוזכרים לצד החופים, האוכל והמוזיאונים בתל אביב, גם "טיולי יום נהדרים. קחו כמה ימים לטיסה לאילת, אחד ממקומות הצלילה הטובים ביותר בים סוף, כדי להתקרר. לחלופין, פנו לירושלים. אם תוכלו, קחו מספר ימים לביקור באחת הערים העתיקות ביותר בכדור הארץ. יש משהו קסום בלהתעורר כאן להסתובב ברחובות העיר העתיקה, עם אבני המרצפות הרחבות הנוצצות לאחר אלפי שנות שימוש". הכתבה מפרטת את ייחודה של העיר והרב-תרבותיות והדתיות שלה עם כיפת הסלע, הכותל המערבי והר הזיתים, "מקומות מדהימים שראוי לבקר בהם אם תחליטו לבלות קצת מחוץ לתל אביב".

כדי לעודד גם קצת את הישראלים לעשות את הדרך לבריטניה – ועם וירג'ין אטלנטיק – ינחת כאן ב-23 בחודש סר ריצ'רד ברנסון, המייסד והבעלים של קבוצת "וירג'ין", הפועלת – לצד הפעלת חברת התעופה – במגוון רחב של תחומים ביניהם מלונאות, מדיה, פיננסים, שרותי אינטרנט ואפילו תיירות חלל.

כתבה קודמת: מנות בהשראת תל אביב בווירג'ין אטלנטיק

Exit mobile version